ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
|
Borttagen
|
Jenn
Jag går tillbaka till mitt bord och ser tjejen sitta och prata med Will.
"Hej, jag tror jag missa dig, vad heter du? Själv heter jag Jenn", sa jag till tjejen.
11 aug, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
Will
"Jo, det är jag!" Sade jag till Kaylin.
11 aug, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
Gwen
" Fangirla" svarar jag och förväntar mig en jasså- är- du- nörd- reaktion, men den kommer aldrig.
11 aug, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
Jenn
"KUL! Vilken är din fandom, eller har du fler?" frågar jag och hoppa han gillar något jag också gillar.
Spoiler: Tryck här för att visa!NÅGOT HÄNDE MED MITT FÖRRRA INLÄGG MEN JAG SKRIVER VAD SOM STOD:
"Så vad gillar du att göra?" (Till Gwen)
11 aug, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Joey
Jag är inte särskillt hungrig så jag äter inte så mycket, och sedan går jag.
11 aug, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
Will
"Vänta på mig!" Sade jag till Joey och åt snabbt upp det sista på tallriken.
11 aug, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag vände mig till fickan somannlände till lunchen.
"Bad heter du nu igen?" frågar jag.
11 aug, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Skumt. Hon verkar inte tycka att jag är konstig alls.
" Harry Potter och Den unga eliten. Egentligen allt av Marie Lu"
Okej, lugn. Inte snacka för mycket så att dom tycker att jag är nördig.
11 aug, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
Joey
Jag ställer mig och väntar mot väggen brevid utgångenoch kollar på shemat för att se vär nästa lektion. Det var musik.
"yes" sa jag tyst.
11 aug, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
" Gwen", svarar jag när Jenn frågar vad jag heter. Mig glömmer man visst så fort, tänker jag.
11 aug, 2015 19:32
|
Du får inte svara på den här tråden.