Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Priim~
"Vill ni vara med på Quidditch?" 29 jul, 2015 11:27 |
|
Borttagen
|
Will
*suck* " Du är alltid dig lik Elli" Sade jag. "Ja Priim!" Sade jag glatt. 29 jul, 2015 11:29
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-29 kl. 11:29
|
|
Borttagen
|
" Ja, visst Will?" Sade jag och fortsatte hoppa.
29 jul, 2015 11:29 |
|
Borttagen
|
Will
Jag sprang och hämtade min kvast 29 jul, 2015 11:32 |
|
Borttagen
|
Priim~
"Hämtar ni era kvastar?" 29 jul, 2015 11:33 |
|
Borttagen
|
Jag hoppade runt. Och till slut lyckades jag hoppa ut på gräsmattan.
29 jul, 2015 11:33 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
*hoppar in i bilden* Jag satte mig yrvaket upp i sängen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 11:37 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag hoppade runt på gräsmattan. " Will, visst är du bättre än Priim på Qudditch? " frågade jag glatt medans jag studsade runt. 29 jul, 2015 11:38 |
|
Borttagen
|
Priim~
Hämtar min kvast. Springer ut på gräsmattan. 29 jul, 2015 11:39 |
|
Borttagen
|
Elli
" Priim, visst är Will bättre än dig på Qudditch? " Sade jag och studsade runt. 29 jul, 2015 11:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen