Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

1 2 3 ... 9 10 11 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Priim~

"Vill ni vara med på Quidditch?"

29 jul, 2015 11:27

Borttagen

Avatar


Will
*suck* " Du är alltid dig lik Elli" Sade jag.
"Ja Priim!" Sade jag glatt.

29 jul, 2015 11:29

Detta inlägg ändrades senast 2015-07-29 kl. 11:29
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


" Ja, visst Will?" Sade jag och fortsatte hoppa.

29 jul, 2015 11:29

Borttagen

Avatar


Will
Jag sprang och hämtade min kvast

29 jul, 2015 11:32

Borttagen

Avatar


Priim~

"Hämtar ni era kvastar?"

29 jul, 2015 11:33

Borttagen

Avatar


Jag hoppade runt. Och till slut lyckades jag hoppa ut på gräsmattan.

29 jul, 2015 11:33

JossiMarauder
Elev

Avatar


Josse -
*hoppar in i bilden*

Jag satte mig yrvaket upp i sängen.


So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 jul, 2015 11:37

Borttagen

Avatar


Elli
Jag hoppade runt på gräsmattan.
" Will, visst är du bättre än Priim på Qudditch? " frågade jag glatt medans jag studsade runt.

29 jul, 2015 11:38

Borttagen

Avatar


Priim~

Hämtar min kvast. Springer ut på gräsmattan.

29 jul, 2015 11:39

Borttagen

Avatar


Elli
" Priim, visst är Will bättre än dig på Qudditch? " Sade jag och studsade runt.

29 jul, 2015 11:40

1 2 3 ... 9 10 11 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Du får inte svara på den här tråden.