Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 9 10 11 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Casper gav Teddy blicken du vet att jag inte skvallrar.
" Jag har tråkigt " sa Casper lågt.

22 jul, 2015 23:02

Borttagen

Avatar


" det har jag också... vad sägs om att smita ut i skogen ? Det är roligt" frågade Teddy med ett leende.

22 jul, 2015 23:09

Borttagen

Avatar


" Ja jätteroligt " sa Casper och log han la ifrån sig boken. Han älskade att jaga insekter och plocka bär i skogen.

22 jul, 2015 23:10

Borttagen

Avatar


" bra då går vi" sa Teddy & började att gå ut ur biblioteket & mot utgången. Han log en stund innan han kom på att vakterna stod där ute.

22 jul, 2015 23:14

Borttagen

Avatar


" Känner till en genväg kom " sa Casper han hade hittat en väg genom en avstängd utgång som ledde rätt ut i skogen. Där var det sällan vakter.

22 jul, 2015 23:15

Borttagen

Avatar


Teddy följde med Casper & de två var snart ute i skogen.
" bra genväg " sa Teddy & log brett.
Teddy såg sig omkring i skogen.
" undrar om pappa blir arg" tänkte Teddy för sig själv.

22 jul, 2015 23:20

Borttagen

Avatar


" Ja min bästa genväg " sa casper och försökte genast fånga en mygga.

22 jul, 2015 23:24

Borttagen

Avatar


Teddy suckade.
" hur fort hittar de oss tror du ?" Fråfade Teddy nyfiket

22 jul, 2015 23:26

Borttagen

Avatar


" Ja om jag känner Elise rätt så hittar hon oss om minst 10 minuter " sa Casper.
" Elias kommer hitta mig om ungefär lika lång tid " sa Casper och log.

22 jul, 2015 23:30

Borttagen

Avatar


" jag har en ide det finns ett gömställe som jag käner till. Ingen har någonsin hittat mig där" sa Teddy & log.
Han började gå längre in i skogen.
" kom Casper det här blir kul" sa Teddy

22 jul, 2015 23:33

1 2 3 ... 9 10 11 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.