the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Casper gav Teddy blicken du vet att jag inte skvallrar.
" Jag har tråkigt " sa Casper lågt.
22 jul, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
" det har jag också... vad sägs om att smita ut i skogen ? Det är roligt" frågade Teddy med ett leende.
22 jul, 2015 23:09
|
|
Borttagen
|
" Ja jätteroligt " sa Casper och log han la ifrån sig boken. Han älskade att jaga insekter och plocka bär i skogen.
22 jul, 2015 23:10
|
|
Borttagen
|
" bra då går vi" sa Teddy & började att gå ut ur biblioteket & mot utgången. Han log en stund innan han kom på att vakterna stod där ute.
22 jul, 2015 23:14
|
|
Borttagen
|
" Känner till en genväg kom " sa Casper han hade hittat en väg genom en avstängd utgång som ledde rätt ut i skogen. Där var det sällan vakter.
22 jul, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
Teddy följde med Casper & de två var snart ute i skogen.
" bra genväg " sa Teddy & log brett.
Teddy såg sig omkring i skogen.
" undrar om pappa blir arg" tänkte Teddy för sig själv.
22 jul, 2015 23:20
|
|
Borttagen
|
" Ja min bästa genväg " sa casper och försökte genast fånga en mygga.
22 jul, 2015 23:24
|
|
Borttagen
|
Teddy suckade.
" hur fort hittar de oss tror du ?" Fråfade Teddy nyfiket
22 jul, 2015 23:26
|
|
Borttagen
|
" Ja om jag känner Elise rätt så hittar hon oss om minst 10 minuter " sa Casper.
" Elias kommer hitta mig om ungefär lika lång tid " sa Casper och log.
22 jul, 2015 23:30
|
|
Borttagen
|
" jag har en ide det finns ett gömställe som jag käner till. Ingen har någonsin hittat mig där" sa Teddy & log.
Han började gå längre in i skogen.
" kom Casper det här blir kul" sa Teddy
22 jul, 2015 23:33
|
Du får inte svara på den här tråden.