--Prs med ellisen05--
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> --Prs med ellisen05--
|
Borttagen
|
((kom på att vi var vid olika bord XD))
"Luna", sa jag.
"ja?" frågade hon.
"Känner du igen professor Lupin?" Hon kollade dit.
"Nja"
9 jul, 2015 10:03
|
|
Borttagen
|
((Oj...))
Jag kollade på mitt schema... Det var helt okej...
9 jul, 2015 10:04
|
|
Borttagen
|
((Kan vi hoppa till att vi gå och lägger oss?))
9 jul, 2015 10:05
|
|
Borttagen
|
9 jul, 2015 10:28
|
|
Borttagen
|
Jag var inne Ravenclaws sovsal för årskurs 6. Jag var trött så jag bytte om, borsta tändena och gick och lade mig direkt.
9 jul, 2015 10:30
|
|
Borttagen
|
Hermiones katt Krumben kom upp och lade sig i min säng...
9 jul, 2015 10:32
|
|
Borttagen
|
"Sov gott Clarie", sa Maja som jag delade sovsal med.
"Godnatt Maja", sa jag lågt och somnade direkt.
9 jul, 2015 10:34
|
|
Borttagen
|
Jag somnade snabbt. Jag drömde om Sirius Black.
9 jul, 2015 10:35
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade nästa morgon av att solen lyste in.
9 jul, 2015 10:52
|
|
Borttagen
|
Jag gick snabbt upp ur sängen. Jag gick ut ur slottet.
9 jul, 2015 10:53
|
Du får inte svara på den här tråden.