Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 15:12 |
|
Borttagen
|
" Jag, jag bara vet inte." sa jag och försökte gå runt han.
5 jul, 2015 15:13 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
" Vill du något mer? " frågade jag.
5 jul, 2015 15:16 |
|
Lele
Elev |
- Nej för du verkar ju inte vilja vara min kompis, säger jag argt och springer till uppehållsrummet
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 15:17 |
|
Borttagen
|
Jaha, nu har jag sabbat det igen. Vem är jag?
5 jul, 2015 15:39 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 15:53 |
|
Borttagen
|
Jag sover inte den natten. Jag stiger upp ur sängen klockan 9.
Jag går ner till porten och väntar. Jag kanske inte ska följa med ändå. Men då kommer Eric och Hermione. 5 jul, 2015 15:56 |
|
Lele
Elev |
När jag ser Valmo stå vid port går jag snabbt förvbi och ingnorerade henne.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 15:57 |
|
Borttagen
|
Jaha, jag får inte följa med. Jag går runt och ser Harry smyga någon stans. Men jag går vidare. Jag har sabbat allt för mig själv.
5 jul, 2015 15:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen