~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
Adam kollade ner i marken ocj suxksr tyst.
Alexia nickar
Jo
Sa hon
20 maj, 2015 08:25
|
|
Borttagen
|
"Äre något eller?" frågade Tobias och tittade på Adam.
Mikael gäspade tyst och tittade mot kungen.
20 maj, 2015 14:59
|
|
Borttagen
|
Adam kolllade på honom "ser det ut så?"fårgade han på skoj
Alexia kollade på kungen nsbbat och ryker till lite 2vill ut nu"sa hno
20 maj, 2015 15:02
|
|
Borttagen
|
Tobias nickade.
"Jepp." log han och Antonia ställde sig upp.
"Ses sen." sa hon enkelt.
Mikael tittade på Alexia.
"Ska vi gå då, ut alltså?" frågade han.
20 maj, 2015 15:25
|
|
Borttagen
|
Adam kollade tjejen "tänker du gå och låta dem bli misstänkta om du e magiker eller?2frågade han direkt roat.
Alexia skakde på hucuet "det behövs inte"sa hon tyst och suckar tyst och ville bara rymma
20 maj, 2015 15:28
|
|
Borttagen
|
Antonia log lite och ryckte på axlarna.
"Om de försöker få tag på mig är det väl bara att förstöra för de." sa hon.
"Vi kan om du vill?" sa Mikael.
20 maj, 2015 15:35
|
|
Borttagen
|
Adam kollade på flickan "du har inte hört hur brutala männen e? de våldtog nästan en tjeje förra veckan för hon smet."sah han
Aelxia log till "men det behövs inte "sa hon lugnt
20 maj, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
"Antar att hon inte är lika stark som mig i såna fall." svarade Antonia.
"Okej." flinade Mikael och ryckte på axlarna.
20 maj, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
Adam flinar "hon hade en förmåga att styra folk de fick henne ändå"Sa han lugnt
alexia log direkt "jag övlerever"Sa hon
20 maj, 2015 15:41
|
|
Borttagen
|
"Alltså är jag starkare." svarade Antonia med ett leende.
Mikael nickade.
"Det är ju bra." log han.
20 maj, 2015 15:42
|
Du får inte svara på den här tråden.