PRS med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Det pirrar liksom till lite i magen.
18 maj, 2015 10:25
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne försiktigt.
18 maj, 2015 10:31
|
|
Borttagen
|
18 maj, 2015 10:32
|
|
Borttagen
|
18 maj, 2015 13:04
|
|
Borttagen
|
Jag ler tillbaks.
"Jag vill aldrig förlora dig", viskar jag.
18 maj, 2015 13:36
|
|
Borttagen
|
" Och jag vill aldrig förlora dig" sa jag.
18 maj, 2015 13:37
|
|
Borttagen
|
"Men en av oss kommer att dö", viskar jag ch vet att det är jag som kommer dö.
18 maj, 2015 13:37
|
|
Borttagen
|
" Då får det bli jag" sa jag och kollade på henne.
18 maj, 2015 13:38
|
|
Borttagen
|
"Som överlever?" Frågar jag.
18 maj, 2015 13:38
|
|
Borttagen
|
18 maj, 2015 13:42
|
Du får inte svara på den här tråden.