roll med Sallad
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med Sallad
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
6 maj, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
~Sam~
"Visst" säger jag och ler mot henne. 6 maj, 2015 18:48 |
|
LillaBelle
Elev |
6 maj, 2015 19:05 |
|
Borttagen
|
~Sam
Jag tar ett tuggummi och räcker tillbaka påsen. "Vad gillar du att göra?" frågar jag henne och stoppar tuggummit i munnen. 6 maj, 2015 20:17 |
|
LillaBelle
Elev |
6 maj, 2015 20:30 |
|
Borttagen
|
~Sam~
"Jag tycker också om att läsa!" Jag ler mot henne. 7 maj, 2015 08:53 |
|
LillaBelle
Elev |
-Alice -
"hur många vänner har du"*sneglar mot de populära *jag har ingen vill bu fortfarande vara med Maracaz
7 maj, 2015 15:55 |
|
Maracaz
Elev |
26 nov, 2015 17:16 |
|
Borttagen
|
26 nov, 2015 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen