Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Massmördare och flicka ( Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Massmördare och flicka ( Prs)

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tryckte mig mot väggen och andades snabbt.
" Charlie" skrek jag.

3 mar, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


-Vad är det?

3 mar, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


" Jag klarar inte av att vara här jag får ingen sömn det ända jag får är mardrömmar" sa jag och började gråta.

3 mar, 2015 16:27

Borttagen

Avatar


-Nähä! Vad skulle hjälpa då?

3 mar, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


" Låt mig få komma upp snälla jag ber dig" grät jag.

3 mar, 2015 16:32

Borttagen

Avatar


-Nej.

3 mar, 2015 16:35

Borttagen

Avatar


Jag skakade av gråt och lutade huvudet mot väggen.

3 mar, 2015 16:39

Borttagen

Avatar


Jag fortsatte vidare i köket och funderade. Var det verkligen rätt ändå att hålla henne inne?

4 mar, 2015 22:11

Borttagen

Avatar


Jag låg och grät på golvet.

4 mar, 2015 22:12

Borttagen

Avatar


-Borde jag kanske inte vara lite snäll mot henne ändå? tänkte jag.

4 mar, 2015 22:12

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Massmördare och flicka ( Prs)

Du får inte svara på den här tråden.