Massmördare och flicka ( Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Massmördare och flicka ( Prs)
|
Borttagen
|
Jag tryckte mig mot väggen och andades snabbt.
" Charlie" skrek jag.
3 mar, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
" Jag klarar inte av att vara här jag får ingen sömn det ända jag får är mardrömmar" sa jag och började gråta.
3 mar, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
-Nähä! Vad skulle hjälpa då?
3 mar, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
" Låt mig få komma upp snälla jag ber dig" grät jag.
3 mar, 2015 16:32
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
Jag skakade av gråt och lutade huvudet mot väggen.
3 mar, 2015 16:39
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte vidare i köket och funderade. Var det verkligen rätt ändå att hålla henne inne?
4 mar, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag låg och grät på golvet.
4 mar, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
-Borde jag kanske inte vara lite snäll mot henne ändå? tänkte jag.
4 mar, 2015 22:12
|
Du får inte svara på den här tråden.