Heroes of the world (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Heroes of the world (prs )
|
Borttagen
|
Manen nickade förstående.
" jag hämtar två filtar till er då det kan bli kallt här. Om något händer så bör ni trycka på den röda knappen" sa manen & gick iväg.
18 feb, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
Kenai och Layla gick fram till Lilly de höll sina händer över hennes händer.
" Lung Lilly vi är här " sa Layla lugnande
" du kommer bli bra " sa Kenai iallafall hoppades han det.
18 feb, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
Lily verkade inte reagera på det de sa. Hon sov djupt & andades normalt. Manen kom snabbt tillbaka med två filtar.
" jag hoppas att de här duger " sa Manen & gav dem en varsin filt.
18 feb, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
" Vi är glada över att vi får stanna här " sa Layla och log tacksamt hon la filten runt sig. Kenai såg på Lilly om hon bara kunde vakna tänkte han oroligt.
18 feb, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
" jag vet inte när hon vaknar upp eller om hon någonsin gör det igen. Så förvänta er inte att hon vaknar snart" sa manen innan han började att gå iväg igen.
18 feb, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
Kenai och Layla såg efter mannan de skulle inte gå förens hon vaknade följa med dom härifrån. Ke kröp ihop på stolarna Layla såg på Lilly oroligt.
18 feb, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Lily såg så fridfull ut när hon sov.
En kvinna gick in i rummet & såg mot Kenai sedan mot Layla.
" vill ni ha något att äta? " frågade kvinnan nyfiket.
18 feb, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
" Kanske något " sa Layla oroligt hon var orolig så hon knappt var hungrig
" Vi tar gärna lie mackor " sa Kenai och log. Layla såg på Kenai hur kunde han tänka på mat nu?.
18 feb, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Kvinnan log lite.
" vad vill ni ha för pålägg ?" Frågade Kvinnan & såg mot Kenai.
18 feb, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
" Ost gurka och ägg eller skinka " sa Kenai Layla gav honom en irriterad blick. Hon höll Lillys hand.
18 feb, 2015 21:30
|
Du får inte svara på den här tråden.