Hungerspelen (Öppet rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror jag inte kommer ha tid med detta rollspel tyväär har många andra rollspel och känner att om jag håller på med för många kommer jag bli stressad och inte må bra och bara skriva något random i inläggen. Det kan bli saker som inte har med rollspelet att göra. Vad tråkigt att höra! Kan vi säga att dina karaktärer dör i blodbadet då?
26 jan, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Jag tror jag inte kommer ha tid med detta rollspel tyväär har många andra rollspel och känner att om jag håller på med för många kommer jag bli stressad och inte må bra och bara skriva något random i inläggen. Det kan bli saker som inte har med rollspelet att göra. Vad tråkigt att höra! Kan vi säga att dina karaktärer dör i blodbadet då? Japp! Vi kör på det (om du vill ofc!) 26 jan, 2015 19:56 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag hoppas att vi kommer igång innan helgen. Gärna att rollspelet håller också. Jag bryr mig väldigt mycket om det här.
Jag orkar inte göra en karta som jag tänkte innan men arenan låter väl bra ändå? Fantasin blir mer friare också då.
29 jan, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag hoppas att vi kommer igång innan helgen. Gärna att rollspelet håller också. Jag bryr mig väldigt mycket om det här. Jag orkar inte göra en karta som jag tänkte innan men arenan låter väl bra ändå? Fantasin blir mer friare också då. Japp! 29 jan, 2015 20:14 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag hoppas att vi kommer igång innan helgen. Gärna att rollspelet håller också. Jag bryr mig väldigt mycket om det här. Jag orkar inte göra en karta som jag tänkte innan men arenan låter väl bra ändå? Fantasin blir mer friare också då. Det låter bra ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 29 jan, 2015 21:35 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Fellrendión: Jag hoppas att vi kommer igång innan helgen. Gärna att rollspelet håller också. Jag bryr mig väldigt mycket om det här. Jag orkar inte göra en karta som jag tänkte innan men arenan låter väl bra ändå? Fantasin blir mer friare också då. Det låter bra DLF (Dragon Fantasy) har två karaktärer kvar. Sen har OzzyStar2 alla kvar, om jag inte missat dem. Helena Raven drog sig ur. Jag tror inte att det blev några mallar men vi bestämde att två karaktärer skulle dö i blodbadet eller så. Hur många totalt kvar har jag ingen koll på.
29 jan, 2015 21:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Aha, ska jag göra fler? xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jan, 2015 22:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Aha, ska jag göra fler? xD Skulle du kunna tänka dig att göra två till? ![]() Jag tänkte att alla kunde ha fyra så att det blir jämnt... eller något... jag måste ha räknat fel för även om alla skulle göra fyra+Helena Ravens två som aldrig blev gjorda så skulle det bara bli 18 karaktärer? Jag är inte så bra på matte öh... xD Fast blir det för jobbigt måste vi kanske inte nå 24 karaktärer för vi skulle ju kunna ha några okända och några måste ju ändå dö i blodbadet? :'o
29 jan, 2015 22:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Vilka skulle hon ha haft då? Så kanske jag tar någon av dem ^^
Sedan behöver ju inte alla inte dö i blodbadet. Det kan vara karaktärer alla rollar och alla får döda när de vill ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jan, 2015 22:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Vilka skulle hon ha haft då? Så kanske jag tar någon av dem ^^ Sedan behöver ju inte alla inte dö i blodbadet. Det kan vara karaktärer alla rollar och alla får döda när de vill ^^ Pojke Distrikt 10 & Flicka Distrikt 12. :3 Nä, alla de som ingen spelar måste ju inte dö på direkten men några av dem kan dö och så kan några av de som styrs också dö.
29 jan, 2015 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen