Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Premiären, Leicester Square, 7 juli

Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli

1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Mamma kommer nog följa med haha, tror våra mammor är överens om att inte släppa oss ensamma i London. Men eftersom jag är en konsertmänniska vet mamma vad jag har för krav, alltså tycker hon att det är helt okej att vi köar från tidigt på morgonen! : )


Jaaa Jasmin, vilken bra idé!!! Vi börjar köa på morgonen den sjunde ♥ ♥ ♥

HAHA ALLTSÅ tänk om

Känner mig sentimental at the moment.

10 okt, 2011 18:57

childhoodlight
Elev

Avatar


HAHAHAHAHHAHAHAHAHA

sen så slutade med att vi började köa två dagar innan ♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 okt, 2011 19:00

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Ja klart vi ska köa! Och ah, vi ska ju självfallet vara där på morgonen. <: Men jag tror tbh inte att man måste vara där senast fem på morgonen, någon bekant till mig hade varit där vid lunch till Halvblodsprinsen och fått sjukt bra platser. Men jag tycker att vi kan hålla plats åt varandra, absolut! Lite roligt med svenskar osv. Men hänger din vän med?


HAHAHAHA VID LUNCH♥

Det var bäst ändå, tbh. ÅH

10 okt, 2011 19:06

childhoodlight
Elev

Avatar


............ nu slutar vi va, DET DÄR VAR LIKSOM HALVBLODSPRINSEN OCH SÅ ANLÄNDER VI TILL DEN LÄNGSTA RÖDA MATTAN I VÄRLDEN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 okt, 2011 19:07

accioron
Elev

Avatar


Jag hade ju tänkt att börja köa på morgonen hahaha... och innan jag blev medlem här och lärde känna er skulle jag ha åkt med en kompis som var ''halv-pepp'' på att åka. JUSTE haha det är tack vare dig som jag ens fick reda på att man behövde armband, för om jag hade åkt med henne (alltså... jag dumpade henne inte... hon ångrade sig HAHA) så hade vi åkt kvällen den sjätte. NICE

10 okt, 2011 19:11

livan98
Elev

Avatar


okej

lumus mxima och prefecticus tortalus

10 okt, 2011 19:15

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
Jag hade ju tänkt att börja köa på morgonen hahaha... och innan jag blev medlem här och lärde känna er skulle jag ha åkt med en kompis som var ''halv-pepp'' på att åka. JUSTE haha det är tack vare dig som jag ens fick reda på att man behövde armband, för om jag hade åkt med henne (alltså... jag dumpade henne inte... hon ångrade sig HAHA) så hade vi åkt kvällen den sjätte. NICE

HAHAHA tacka mig, tacka mig!!! omg älskar att våra föräldrar tillät oss att köa så länge åh och att de köpte mat och allting, BÄST

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 okt, 2011 19:26

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag älskar att minnas tillbaka och senast imorse petade jag lite runt autograferna av favoriterna. men det gör ont att tänka tillbaka för det var så sjukt häftigt och underbart - jag vill tillbaka! NU! ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 okt, 2011 20:01

Borttagen

Avatar


Jag blev så ledsen när jag satt och såg livestreamen från premiären, såg den svenska flaggan och hatade mig själv lite att jag inte ens tänkt på att man kunde åka dit .

10 okt, 2011 21:18

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev så ledsen när jag satt och såg livestreamen från premiären, såg den svenska flaggan och hatade mig själv lite att jag inte ens tänkt på att man kunde åka dit .


Då kanske du såg mig också utan att ha vetat om det? Jag viftade runt på en flagga i live-sändning vilket många goa svenska fans snabbt såg och var tvungna att uppmärksamma mig om över sms kort efter det. xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 okt, 2011 21:49

1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14

Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli

Du får inte svara på den här tråden.