Fantasyroll (10 pers)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det någon platts kvar? vill gärna vara med Japp, med dig blir vi nio 13 nov, 2014 07:31 |
|
Borttagen
|
Ok mall kommer i kväll
13 nov, 2014 09:05 |
|
Borttagen
|
~Drakögat~
När jag kommer ner till marken igen och återfår kontollen är jag fett yr. jag stapplar iväg till vägens kant och spyr i gräset. Spoiler: Tryck här för att visa! 16 nov, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
förlåt för inte mallen har kommit men här kommer den
namn Lisa-Mia varelse pjop en fantasivarelse som jag har kommit på och har drömt mardrömmar om sedan jag var 2 år utseende rött utstående hår röda kläder vit hud och gula slämmiga händer och blåa studsfötter som man kan studsa flera kilometer i sträck med vapen ett taggigt ihopfellbart skåp övrigt låter um um um när hon är arg personlighet snäll omtänksam och glad pratar gärna med främmande personer 25 nov, 2014 16:46 |
|
Borttagen
|
Är tråden död eller planerar nån att skriva?
25 jan, 2015 16:54 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är tråden död eller planerar nån att skriva? jag tror inte att den är död, den har typ gått i ide ![]()
25 jan, 2015 17:07 |
|
Borttagen
|
ok
25 jan, 2015 17:08 |
|
Borttagen
|
Kan jag va med? OzzyStar2
21 feb, 2015 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan jag va med? OzzyStar2 Ja, om det är okej för de andra 21 feb, 2015 15:04 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: det ät okej för migSkrivet av Borttagen: Kan jag va med? OzzyStar2 Ja, om det är okej för de andra ![]()
21 feb, 2015 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen