Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Tack! Vi kanske kan göra något ihop någon gång, jag ringer dig i så fall" ler jag. Det är verkligen kul att vara med fans, och särskilt när de inte försöker döda mig. Och hon är speciell, hon är faktiskt rolig att prata med även om vi inte känner varandra. Eller, hon känner ju mig redan, och DET är en läskig tanke.
16 aug, 2014 09:08 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 09:10 |
|
Borttagen
|
"Jag lovar" säger jag glatt. "Men nu måste jag hem och mata mina små bebisar"
Jag skrattar lågt. 16 aug, 2014 09:12 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 09:15 |
|
Borttagen
|
"Jo, men dem är ändå mina bebisar" Jag flinar.
16 aug, 2014 09:17 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 09:18 |
|
Borttagen
|
"Bebisar som inte tål lite kyligt väder" mumlar jag.
16 aug, 2014 09:21 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 09:22 |
|
Borttagen
|
"De hade kunnat följa med"
16 aug, 2014 09:25 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 09:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen