Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag då? [sv]

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

1 2 3 ... 9 10 11 ... 46 47 48
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja mera nu!

20 maj, 2011 07:07

Salazar1
Elev

Avatar


Nu vill vi ha mera!

Slytherin Pride

20 maj, 2011 14:49

Borttagen

Avatar


ja, mycket ! :3

20 maj, 2011 15:46

Borttagen

Avatar


Kom igen mer nu!

20 maj, 2011 16:05

Minidjuret
Elev

Avatar


Förlåt att jag inte skriver ikväll men jag kan inte konsentrera mig. Jag är väl lite irriterad eller något, ni får helt enkelt vänta tills imorgon. Förlåt Jag ska försöka att skriva lite längre imorgon så att ni blir nöjda

20 maj, 2011 23:17

Borttagen

Avatar


Okej, så alltså idag?

21 maj, 2011 08:29

Borttagen

Avatar


Jag har av-bavakat tråden. o_o
Hela min inkorg fylls med att folk har skrivit i denna tråden, fattar du inte att folk vill läsa? D:<

21 maj, 2011 12:14

Salazar1
Elev

Avatar


^det är väl själklart att vi vill läsa ficen men om man inte har tid eller förhinder kan man helt enkelt inte! Vi väntar tills du har tid eller kan lägga upp!

Slytherin Pride

21 maj, 2011 14:36

Borttagen

Avatar


Jag fattar att hon inte har tid, jag känner henne IRL.
Ibland tar tillochmed jag hennes skrivtid. :'c

21 maj, 2011 21:31

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fattar att hon inte har tid, jag känner henne IRL.
Ibland tar tillochmed jag hennes skrivtid. :'c


Mjoo, det där känner jag till * stirra på dig*
Jag ska skriva mer nu, okej?
Men då måste någon skriva först

23 maj, 2011 17:50

1 2 3 ... 9 10 11 ... 46 47 48

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

Du får inte svara på den här tråden.