Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja mera nu!
20 maj, 2011 07:07 |
|
Salazar1
Elev |
Nu vill vi ha mera!
Slytherin Pride 20 maj, 2011 14:49 |
|
Borttagen
|
ja, mycket ! :3
20 maj, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
Kom igen mer nu!
20 maj, 2011 16:05 |
|
Minidjuret
Elev |
Förlåt att jag inte skriver ikväll men jag kan inte konsentrera mig. Jag är väl lite irriterad eller något, ni får helt enkelt vänta tills imorgon. Förlåt
20 maj, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
Okej, så alltså idag?
21 maj, 2011 08:29 |
|
Borttagen
|
Jag har av-bavakat tråden. o_o
Hela min inkorg fylls med att folk har skrivit i denna tråden, fattar du inte att folk vill läsa? D:< 21 maj, 2011 12:14 |
|
Salazar1
Elev |
^det är väl själklart att vi vill läsa ficen men om man inte har tid eller förhinder kan man helt enkelt inte! Vi väntar tills du har tid eller kan lägga upp!
Slytherin Pride 21 maj, 2011 14:36 |
|
Borttagen
|
Jag fattar att hon inte har tid, jag känner henne IRL.
Ibland tar tillochmed jag hennes skrivtid. :'c 21 maj, 2011 21:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag fattar att hon inte har tid, jag känner henne IRL. Ibland tar tillochmed jag hennes skrivtid. :'c Mjoo, det där känner jag till * stirra på dig* Jag ska skriva mer nu, okej? Men då måste någon skriva först 23 maj, 2011 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen