Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
Min bästavän kommer fram och ler.
"Jag ska ha fest imorgon kväll, kommer du Nick?" frågar han. Jag nickar snabbt.
"Självklart" säger jag och ser på Julia. "Vill du hänga med då?"
4 jun, 2014 12:51
|
|
Borttagen
|
- Visst om jag får, sa jag tyst.
Jag tänker på klänningen jag fick av mamma i 15 års present.
4 jun, 2014 12:54
|
|
Borttagen
|
"Mm, du får" säger min kompis och sedan går iväg. Jag ser på Julia och ler.
4 jun, 2014 12:55
|
|
Borttagen
|
( Vi hoppar till festen)
Jag hade fixat mig i ordning och väntade på att Nick skulle komma och hämta mig.
4 jun, 2014 12:58
|
|
Borttagen
|
Jag har satt på mig en vanlig skjorta och ett par svarta jeans, och för ovanlighetens skull kammat håret lite. Jag tar på mig skorna och min skinnjacka, sedan går jag hem till Julia för att hämta upp henne. Jag ringer på dörrklockan.
4 jun, 2014 13:00
|
|
Borttagen
|
Jag öppnar dörren och log mot Nick.
- Hej, sa jag tyst.
4 jun, 2014 13:02
|
|
Borttagen
|
"Hej" säger jag och ler tillbaka. Hon har en vacker klänning på sig, och ser helt perfekt ut.
4 jun, 2014 13:03
|
|
Borttagen
|
- Ska vi gå? Frågade jag.
Jag tar på mig skorna och jackan.
4 jun, 2014 13:04
|
|
Borttagen
|
Jag nickar och tar hennes hand.
4 jun, 2014 13:05
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade och vi gick till Nicks bästis hus.
4 jun, 2014 13:05
|
Du får inte svara på den här tråden.