(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-Arw? Titta! Skatan!, sa jag och pekade. Den höll på och mata sina ungar.
2 jun, 2014 21:24
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom fönstret.
- Åååh, vad söta, sade jag och lutade mig över Oscars bort för att se bättre.
2 jun, 2014 21:28
|
|
Borttagen
|
Jag kände Arwen mot mig. Jag log.
-Ja..jättesöta, sa jag
2 jun, 2014 21:29
|
|
Borttagen
|
Jag log och lutade mig tillbaka. Jag kunde inte släppa ungarna med blicken de var så gulliga.
2 jun, 2014 21:31
|
|
Borttagen
|
Jag såg hela tiden på skatungarna och glömde helt bort att räkna Matte. Plötsligt var lektionen slut.
-Tack för idag!, sa läraren.
2 jun, 2014 21:32
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte till när läraren sade att det var slut. Jag hade varit helt insjunken i mina tankar.
Jag reste mig och plockade ihop mina saker. Jag hade räknat 2 tal idag... Jag suckade.
2 jun, 2014 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp från bänken och tog mina böcker. Jag slog en sista blick mot fågelungarna innan jag gick ut ur klassrummet. Jag gick bort mot skåpet och la in mina böcker.
2 jun, 2014 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag förde böckerna till mitt skåp. Det var lunch nu så jag styrde stegen mot matsalen, fast jag var ju inte direkt hungrig då jag just ätit pizza.
2 jun, 2014 21:41
|
|
Borttagen
|
Jag mot matsalen. Jag var inte så hungrig men jag tog ändå lite soppa.
Jag satte mig vid ett bord i mitten av matsalen.
2 jun, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid Oscar med en liten portion med soppa.
- Ja, Ariel verkar ju helt okej i alla fall, sade jag retsamt.
2 jun, 2014 21:46
|
Du får inte svara på den här tråden.