DÖR...
Forum > Harry Potter > DÖR...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Protego
Elev |
8 dec, 2011 21:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 21:12
|
|
mionee
Elev |
8 dec, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Kvällens gapskratt.
Det blev ännu roligare när jag upptäckte att om man skriver in "Dobby är en gratis tomte" på svenska och översätter till engelska så blir det faktiskt "Dobby is a free elf." 8 dec, 2011 21:18 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
8 dec, 2011 21:25 |
|
liuns
Elev |
Så himla roligt
10 dec, 2011 16:31 |
|
themarauder
Lärare |
10 dec, 2011 16:33 |
|
Mysan9
Elev |
haha jaa det är kul
10 dec, 2011 16:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Protego: ...av skratt... Översatte; "Dobby has no master, Dobby is a free elf!" på google översätt (från Engelska till Svenska). Resultat: "Dobby har ingen herre, är Dobby en gratis tomte!" Seriöst, jag DÖR.. Lol, Herregud xD speech! 10 dec, 2011 16:34 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
AHAHAHA! Fett nice! XD
10 dec, 2011 17:59 |
|
blablablaa
Elev |
10 dec, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen