kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
2 maj, 2014 13:52 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag och kramade tillbaka.
- Min mamma brukar kalla mig miniBellatrix och jag hatar det, sa jag, 2 maj, 2014 13:53 |
|
Borttagen
|
Ledsen för att jag inte har skrivit något, men jag har inte haft något internet och har därför inte kommit in på sidan! Ska försöka skriva så mycket jag kan nu!
2 maj, 2014 14:48 |
|
Borttagen
|
Det är lugnt
2 maj, 2014 14:51 |
|
PPP
Elev |
(Det är ok! Nätet hos mig krånglar ofta.)
- Jag kan förstå att det är jobbigt, sa jag och såg på Alex. Förresten, matvagnen borde komma snart. Jag kände hur det kurrade i magen.
2 maj, 2014 15:01 |
|
Borttagen
|
- Du är som Ron alltid hungrig, sa jag.
2 maj, 2014 16:38 |
|
Alvenia
Elev |
Min mage kurrade och jag sa
- Jag är också jätte hungrig 2 maj, 2014 17:01 |
|
Borttagen
|
Jag började skratta.
2 maj, 2014 17:02 |
|
PPP
Elev |
- Jag har aptit, sa jag med låtsad besvikelse. Är inte du hungrig, Alex? Både jag och Ali är ju hungriga!
2 maj, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
- Jo lite men jag ät ganska mycket frukost, sa jag.
( Jag kommer ta bort min användare men min nya användare Alexandra Hagström kommer ta över min roll) 2 maj, 2014 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen