PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag kved till. Jag slog i armbågen i bänken.
28 apr, 2014 15:07
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig och gick fram till Clarlk för att se om han var okej.
28 apr, 2014 15:08
|
|
Borttagen
|
Jag hasade mig upp på bänken igen.
28 apr, 2014 15:10
|
|
Borttagen
|
- Gick det bra? Frågade jag och kastade en arg blick på Mirek.
28 apr, 2014 15:13
|
|
Borttagen
|
Jag började rodna när jag fick syn på Elaine.
-Jadå,det gick bra,sa jag
28 apr, 2014 15:14
|
|
Borttagen
|
- Det ser inte ut så, sade jag och pekade på blodet som rann från hans armbåge.
28 apr, 2014 15:15
|
|
Borttagen
|
Jag fick syn på att jag blödde.
-Oj...,sa jag tyst
28 apr, 2014 15:16
|
|
Borttagen
|
Jag grävde i min väska och gav honom ett papper att torka bort blodet med.
28 apr, 2014 15:19
|
|
Borttagen
|
-Tack,sa jag och började torka.
28 apr, 2014 15:19
|
|
Borttagen
|
Jag log och satte mig på bänken brevid honom.
- Varsågod, sade jag.
28 apr, 2014 15:21
|
Du får inte svara på den här tråden.