Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Diego

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Diego

1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gör också det, med en känsla av något är fel.

17 apr, 2014 23:09

Borttagen

Avatar


Jag kunde inte koncentrera mig på vad läraren sa eftersom mina tankar snurrade runt runt i mitt huvud.

17 apr, 2014 23:11

Borttagen

Avatar


Jag smygtittade på Diegos profil.
Han var väldigt vacker.

17 apr, 2014 23:14

Borttagen

Avatar


Läraren började sätta på en film. Bra, då slipper man lärarens uppmärksamhet och tillsägelser. Jag började klottra i min bok igen.

17 apr, 2014 23:23

Borttagen

Avatar


-40 min senare-

17 apr, 2014 23:25

Borttagen

Avatar


Det ringde ut och jag reste mig.

17 apr, 2014 23:26

Borttagen

Avatar


Jag stoppade honom.
"Diego, hej, jag är verkligen glad över att du vill gå med mig på balen... Jag... Jag har ärligt talat aldrig varit på en..." Mumlade jag snabbt och log lite.

17 apr, 2014 23:55

Borttagen

Avatar


"Du kanske borde veta att det var min idiotiska bror som inte tar något på allvar som frågade utan att jag bett honom..."
Mumlade jag till henne.

17 apr, 2014 23:58

Borttagen

Avatar


"Så egentligen vill du inte gå med mig på dansen? Det var ju bra att veta." Sa jag argt och kände tårarna bränna under ögonlocken.
Jag försvann snabbt ut genom klassrummet.

18 apr, 2014 00:02

Borttagen

Avatar


Jag suckade och skyndade mig efter henne och grep tag i hennes arm.
"Jag ska gå med dig på dansen"

18 apr, 2014 00:06

1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Diego

Du får inte svara på den här tråden.