PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS
|
Borttagen
|
( snälla  )
Jag höjde ena ögonbrynet och såg in i hennes ögon.
13 apr, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
( nevahh x3)
Jag suckade.
- Okej, jo, jag är kär i Dean, mumlade jag.
13 apr, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
(  )
-Ewan..han är en tönt!, sa jag
13 apr, 2014 18:34
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
- Nej, det är han inte, sade jag.
13 apr, 2014 18:39
|
|
Borttagen
|
-Jo! Han hänger bara med emos! Han skär sig!, sa jag
13 apr, 2014 18:39
|
|
Borttagen
|
- Och det tycker du är töntigt? Allvarligt!? Du tycker att det är töntigt att någon skär dig! Sade jag ganska högt.
13 apr, 2014 18:42
|
|
Borttagen
|
13 apr, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
- Men det är inte det. Sade jag och såg surt på Violette.
13 apr, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
-eh.. Jo? Dem tror att dem blir av med sina problem så.., sa jag
13 apr, 2014 18:46
|
|
Borttagen
|
- Och hur vet du det? Frågade jag.
13 apr, 2014 18:49
|
Du får inte svara på den här tråden.