The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
" jag har varit mammas fåge sedan jag föddes men hon låste inte in mig här förens jag var 9 år " sa Robin
26 mar, 2014 17:00
|
|
Borttagen
|
" Men det är ju sjukt, sa Erika
26 mar, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
" jag får inte lämna huset hon säger attvärlden utanför är för farlig " sa Robin
26 mar, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
" Världen är underbar!, sa Erika
26 mar, 2014 17:24
|
|
Borttagen
|
Robin såg på tjejen som inte ännu hade sagt sitt namn
26 mar, 2014 18:24
|
|
Borttagen
|
" Om du vill kan jag berätta om allt jag vet, sa Erika
26 mar, 2014 19:26
|
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 19:44
|
|
Borttagen
|
" Det finns en sjö här i närheten. När solen lyser på den så ser det ut som silver, sa Erika
26 mar, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
" det ser säkert vacker ut " sa Robin
26 mar, 2014 19:58
|
|
Borttagen
|
" Jaa och den sjön är alltid varm för solen ligger precis över, sa Erika
26 mar, 2014 20:00
|
Du får inte svara på den här tråden.