Rrs (Singwithice & ErisedStone)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rrs (Singwithice & ErisedStone)
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Strunt i det, det kommer gå mycket fortare om du bara hoppar upp bakom mig istället" säger jag och skrattar.
17 mar, 2014 20:50
|
|
Borttagen
|
"Nej, jag vill lära mig" säger jag med ett leende.
17 mar, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
"Det kommer ta hela tiden" sa jag. "Vi kommer vara framme när solen är nere. Är du säker?"
17 mar, 2014 21:04
|
|
Borttagen
|
"Jag är säker, jag är inte mörkrädd" säger jag och avfyrar ett bländande leende.
17 mar, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
"Så bra" säger jag och ler tillbaka.
18 mar, 2014 06:03
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-18 kl. 13:15
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
18 mar, 2014 13:14
|
|
Borttagen
|
"Följ efter mig, bara" säger jag och börjar rida lite.
18 mar, 2014 13:16
|
|
Borttagen
|
Jag testar att styra hästen åt samma håll, först travar den lite åt motsatt håll men sen vänder den sig om och börjar följa efter den andra hästen.
18 mar, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
"Bra, nu får vi bara hoppas att den vill följa med hela vägen också" säger jag.
19 mar, 2014 06:24
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar lite. "Det återstår att se" säger jag.
19 mar, 2014 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.