Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Ja, fast rivaliteten mellan våra elevhem är ganska stor, tyvärr.
Dessutom tror jag hon är kär i dig" säger jag och rodnar lite.
11 mar, 2014 21:37
|
|
Borttagen
|
" Hon? varför tror du det?, sa jag
11 mar, 2014 21:38
|
|
Borttagen
|
"Anledning nummer ett, hon fnittrade samtidigt som hon pratade med dig. Anledning nummer två, hon var avundsjuk på mig bara för att jag satt i samma kupé som du.
11 mar, 2014 21:41
|
|
Borttagen
|
" Hm kanske.. jag lägger inte märke till sånt, sa jag och log
11 mar, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
" Om man är tjej lär man sig det oavsett om man vill det eller inte" säger jag och ler.
11 mar, 2014 21:48
|
|
Borttagen
|
" Skulle du märka om jag var kär i dig?, sa jag
11 mar, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
"Kanske, killar är svårare." Säger jag och blinkar med en ögat
11 mar, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
När jag såg henne blinka så började jag rodna.
11 mar, 2014 22:00
|
|
Borttagen
|
"Fast killar som du är svåra att läsa av" säger jag och ler ett varmt leende.
11 mar, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 22:06
|
Du får inte svara på den här tråden.