Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs

1 2 3 ... 9 10 11 ... 223 224 225
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Vem är det där? Han är skit snygg. Sade Sara och nickade mot William som kom gående.
- William. Svarade jag och såg på honom. Nu hade jag inte iallafall någon chans för honom. Han hade redan en flickvän.

7 mar, 2014 19:37

Borttagen

Avatar


Jag gick med Elly bredvid mig. Plötsligt fick jag syn på Wahidah och en till tjej på en bänk. Jag började genast rodna.

" Hej, sa jag blygt.

7 mar, 2014 19:45

Borttagen

Avatar


- Hej. Sade Sara och slängde med håret.
- Hej. mumlade jag.

7 mar, 2014 19:46

Borttagen

Avatar


Jag sträckte fram handen till Wahidahs kompis.

" Hej.. William, sa jag

7 mar, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


- Sara... Sade Sara och tog emot Wiliiams hand. Williams flickvän räckte fram handen till mig.
- Jag heter Elly. Sade hon glatt. Elly. Vilket fult namn. Tänkte jag, fast mest för att jag var svartsjuk.
- Wahidah. Sade jag och skakade hand med henne.

7 mar, 2014 20:01

Borttagen

Avatar


Jag log mot dem.

" Jaha vad gör ni ute i regnet?, frågade jag

7 mar, 2014 20:04

Borttagen

Avatar


- Wahidah satt ute på bänken när jag var på väg för att handla, så vi pratar bara. Sade Sara.
- Se, det regnar inte på Wahidah, förresten. Lade hon till.
Jag himlade med ögonen.
- Måste du... Mumlade jag.

7 mar, 2014 20:07

Borttagen

Avatar


" Jag vet redan det, sa jag och log nervöst mot Wahidah


Sedan såg jag på Elly.

" Nu när ni har hälsat på varandra så kan ni bli vänner, ni är ju ungefär i samma ålder, sa jag

7 mar, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


- Jag är mera som en 'ensamvarg'... Ljög jag.
- Nej, det är du ju inte! Det är bara det att ingen vill vara med dig. Sade Sara ärligt och skrattade. Jag rodnade och tittade ner på mina skor.

7 mar, 2014 20:19

Borttagen

Avatar


Jag log.

" Min syster är en jättebra vän, sa jag och klappade Elly på huvudet.

7 mar, 2014 20:20

1 2 3 ... 9 10 11 ... 223 224 225

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs

Du får inte svara på den här tråden.