Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
- Vem är det där? Han är skit snygg. Sade Sara och nickade mot William som kom gående.
- William. Svarade jag och såg på honom. Nu hade jag inte iallafall någon chans för honom. Han hade redan en flickvän.
7 mar, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
Jag gick med Elly bredvid mig. Plötsligt fick jag syn på Wahidah och en till tjej på en bänk. Jag började genast rodna.
" Hej, sa jag blygt.
7 mar, 2014 19:45
|
|
Borttagen
|
- Hej. Sade Sara och slängde med håret.
- Hej. mumlade jag.
7 mar, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
Jag sträckte fram handen till Wahidahs kompis.
" Hej.. William, sa jag
7 mar, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
- Sara... Sade Sara och tog emot Wiliiams hand. Williams flickvän räckte fram handen till mig.
- Jag heter Elly. Sade hon glatt. Elly. Vilket fult namn. Tänkte jag, fast mest för att jag var svartsjuk.
- Wahidah. Sade jag och skakade hand med henne.
7 mar, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
Jag log mot dem.
" Jaha vad gör ni ute i regnet?, frågade jag
7 mar, 2014 20:04
|
|
Borttagen
|
- Wahidah satt ute på bänken när jag var på väg för att handla, så vi pratar bara. Sade Sara.
- Se, det regnar inte på Wahidah, förresten. Lade hon till.
Jag himlade med ögonen.
- Måste du... Mumlade jag.
7 mar, 2014 20:07
|
|
Borttagen
|
" Jag vet redan det, sa jag och log nervöst mot Wahidah
Sedan såg jag på Elly.
" Nu när ni har hälsat på varandra så kan ni bli vänner, ni är ju ungefär i samma ålder, sa jag
7 mar, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
- Jag är mera som en 'ensamvarg'... Ljög jag.
- Nej, det är du ju inte! Det är bara det att ingen vill vara med dig. Sade Sara ärligt och skrattade. Jag rodnade och tittade ner på mina skor.
7 mar, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag log.
" Min syster är en jättebra vän, sa jag och klappade Elly på huvudet.
7 mar, 2014 20:20
|
Du får inte svara på den här tråden.