Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Jag satt bredvid och väntade på att han skulle vakna.
20 feb, 2014 12:35
|
|
Borttagen
|
Om en stund vaknade jag och ryckte till när jag såg att tjejen - vad hon nu hette, satt på min sängkant och glodde på mig.
- Godmorgon. Sade jag förvirrat och såg på klockan.
20 feb, 2014 12:37
|
|
Borttagen
|
"Godmorgon" svarade jag. "Skrämde jag dig?"
20 feb, 2014 12:39
|
|
Borttagen
|
- Lite. Sade jag och log.
20 feb, 2014 12:41
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka.
"Då är vi kvitt i alla fall, du skrämde mig när du sköt mig" säger jag och skrattar.
20 feb, 2014 12:42
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen.
- Jag ska till skolan nu, kommer du med? Frågar jag och sätter mig upp i sängen.
20 feb, 2014 12:43
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och reser mig.
20 feb, 2014 12:44
|
|
Borttagen
|
- Eeh. Kan du gå ut, jag ska byta om? Sade jag och flinade.
20 feb, 2014 12:45
|
|
Borttagen
|
"Aha ..." säger jag generat och går snabbt ut ur rummet.
20 feb, 2014 12:46
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig och stängde dörren efter henne. Jag lade snabbt på mig ett par jeans, en t-shirt och en blå munkjacka innan jag fixade till mitt hår lite och gick till nedre våningen och åt morgonmål. Jag plockade också fram en påse blod åt vampyren som jag inte kom ihåg namnet på.
______________________________________
Serri, jag minns inte vad hon heter xD
20 feb, 2014 12:53
|
Du får inte svara på den här tråden.