{Prs} Sorgfågel & TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
((Det var en dröm.. Jag kanske inte fick fram det rätt men hon vaknade sen..
" Mike Chan " sa Will. " Kom igen Mike, visa vad du går för!" Sa jag. " Jag ska göra dig stolt!" Sa Mike och gick. 17 feb, 2014 17:44 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
Jag klappade händerna ihärdigt till Will harklade sig.
" Jaha, Mr Chan, vad ska du sjunga?" Sa Will. " Love the way you lie " sa Mike och gav mig en snäll blick. " Jaha, varsågod att börja då " sa Will. Pianot började spela en lugn, vacker låt. Efter en stund fylldes hela rummet av Mike's vackra röst. Will gav en imponerande blick och tittade sen glatt på mig. När Mike var klar satte han sig bredvid mig och bar upp mig i sitt knä. " Jaha, det kanske kan bli något riktigt, riktigt bra " sa Will. " Vad du är duktig!" Sa jag. " Jag kan inte vänta tills jag får höra dig " sa Mike. 17 feb, 2014 17:55 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 17:58 |
|
Borttagen
|
" Nu ska den där populära killen sjunga.." Sa Mike.
" Strunta i honom, du är säkert så mycket bättre!" Sa jag. Mike gav mig ett varmt leende och tittade på Finn. 17 feb, 2014 18:00 |
|
TildeW
Elev |
Finn ställer sig på scenen.
"Och du ska sjunga?" Säger Will. "Can't fight this feeling.." Säger Finn.
17 feb, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
" Mike.. Är detta våran date?" Sa jag.
" Date? Juste! Nja, vi får göra något annat på en dejt någon annan gång.. Detta går du inte " sa Mike och log. " Du är bäst " sa jag. 17 feb, 2014 18:14 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
När alla hade sjungit så fick vi gå. Jag och Mike gick tillsammans. Vi ställde oss vid busskuren och väntade på bussen, sen fick vi syn på Finn som kom med sin tjej.
" Vad bra ni var " sa Mike. ((Kommer inte ihåg vad hon heter xD)) 17 feb, 2014 18:29 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen