Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
Jag hade varit stora salen för det vanliga när jag sen gick till mitt elevhem för att hämta vissa viktiga grejer och mata min uggla när jag såg att nästa sats HAppydrink var klar jag tog ner den och hällde upp den i flaskor jag och Draken skulle sälja senare till sista års eleverna sen gick jag till min lektionen i försvar mot svartkonst medan jag var under påverkan av HAppydrink det var en spännande lektion med tanke på att min lärare var ett kylskåp
15 feb, 2014 13:37 |
|
Majis
Elev |
"Öj du!" Sa jag då jag fick se killen som hade givit mig den lustiga drycken och som hade kastat lite spya på mig. "Vad var det för dryck du gav mig innan?"
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 15:28 |
|
MatteSweet
Elev |
( hehe, vet inte Maja xD )
Jag blev lite förvirrad och sedan började Larry snacka med killen som kom från Rawenclaw. Jag följde med honom och ställde mig bredvid Larry och lyssnade på samtalet. Skicka gärna en uggla ;) 15 feb, 2014 16:34 |
|
Glucken
Elev |
Kylskåpet har äntligen slutat prata och skrika och lektionen var slut så jag började gå mot mitt elevhem igen efter som jag hade tagit en liten dos så hade den slutat verka nu och på min väg ditt såg jag Draken prata med någon kille eller tjej var svårt att säja stog längre bort men jag såg nån till som bara lyssnade jag valde att inte lägga mig i och gick bara förbi och för om jag inte han ta bort drycken från värman så var HAppydrinken förstörd och då behöver jag börja om och det tar 2 timmar
15 feb, 2014 17:55 |
|
superV
Elev |
Ja...öhh.eeeehh. Vad skulle jag säga? Då såg jag krabban gå förbi.
-Krabban! Men han hörde inte. Så jag började ränsa mina fickor och letade efter happydrink. Men jag hittade ingen så jag sa bara -tyvärr men du måste ha fantiserat det där. Jag har inte gjort någon dryck
15 feb, 2014 19:24 |
|
Glucken
Elev |
(Har börjat göra tillsammans med din karaktär när du var offline detta var på natten mitt i mellan den föra dan och den här)
15 feb, 2014 19:52 |
|
Majis
Elev |
"Joho du! Du hade nån lustig dryck!" Sa jag.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 16 feb, 2014 16:57 |
|
superV
Elev |
Larry ville inte ge sig
- nej det hade jag inte! Skrek jag med en arg röst. - låt mig va nu! Jag knuffade Larry ur vägen och gick mot ravenclaws sovsal
16 feb, 2014 18:25 |
|
Glucken
Elev |
Hade äntligen kommit fram när jag sig Wade komma i mot mig och gick in i vårt elevhem och gick fram till wade och sa
- Vad var det om? 16 feb, 2014 19:30 |
|
superV
Elev |
När jag kom in i sovsalen stod Krabban där.
Han såg att jag var arg för han frågade vad som hade hänt - Larry försökte förhöra mig typ
16 feb, 2014 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen