Prs (Elinthemagicwitch)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Elinthemagicwitch)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse Weasly
Elev |
Isna ser tomt på flickan.
"Det är.tufft hörre du!" Säger hon menande . "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 14:43 |
|
Borttagen
|
" mm, mumlar hon
Isabella tar upp den urslocknande facklan från marken. " jag..ska väl gå, sa hon tyst 15 feb, 2014 14:49 |
|
Isse Weasly
Elev |
Isna ler lite slugt.
"Och du vet vart du ska gå?" Frågar hon och gör en gest mot den slutna skogen som omgav dem och nästan skymde allt månens vackra ljus. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 14:52 |
|
Borttagen
|
Isabella såg sig förvirrat omkring. Hon hade virrat bort sig ordentligt.
" eh...ungefär..,sa hon tveksamt 15 feb, 2014 14:56 |
|
Isse Weasly
Elev |
Isna skakde på huvudet åt flickan.
"Du kan övernatta hos mig om du vill." Säger hon och med tanken tänder hon facklan som Isabella håller i. "Hitåt." Säger hon och börjar gå. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 15:01 |
|
Borttagen
|
Isabella hoppar till när facklan tänds.
" eh..okeej, säger hon med darrig röst och går efter Isna. 15 feb, 2014 15:05 |
|
Isse Weasly
Elev |
Hon leder dem till en grotta som ser väldigt hemtrevlig ut.
Mattor och filtar är överallt. Det är mörkt först men efter några ord lyser rummet upp av de tända ljusen. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 15:12 |
|
Borttagen
|
Isabella ser sig omkring.
" Vad fint! bor du här?, säger hon. 15 feb, 2014 15:17 |
|
Isse Weasly
Elev |
Isna tänker.
"Det här var min flyktplan för när dem listat ut vad jag är." Svarar hon enkelt och börjar bädda en säng med nya lakan. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 15:20 |
|
Borttagen
|
" Den här..grottan är iallafall mysigare än mitt hus,sa Isabella
Hon log lite och fortsatte se sig omkring. 15 feb, 2014 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen