De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" hm inga flykt försök " sa Evelina
3 feb, 2014 11:13
|
|
Borttagen
|
" Det är inget flyktförsök.Jag måste verkligen gå, sa Tod
3 feb, 2014 11:17
|
|
Borttagen
|
" okej du har 5 minuter på dig " sa Evelina och tog loss kedjorna
3 feb, 2014 11:22
|
|
Borttagen
|
" Tack, sa Tod.
Han sprang iväg mot toaletten. Han låste in sig. Han fick genast syn på en liten fönsterglugg. Han satte på vattnet så att det inte skulle höras, sedan öppnade han fönstret. Han ställde sig på toalocket och började klättra ut genom fönstret. Fast hans skärp fastnade och han blev hängande med överkroppen utanför fönstret och underkroppen innanför fönstret.
3 feb, 2014 11:31
|
|
Borttagen
|
Evelina väntade otoligt på att han skulle komma tillbaka
3 feb, 2014 12:39
|
|
Borttagen
|
Det var ganska långt ner till marken från fönstergluggen. Han hängde där. Han kunde varken backa eller gå ut.
3 feb, 2014 12:43
|
|
Borttagen
|
Evelina gick mot toaletten där Tod var hon bankade på dörren
3 feb, 2014 14:40
|
|
Borttagen
|
Tod kunde höra hur nån bankade på dörren bakom honom, men fast som han var så kunde han inte öppna.
3 feb, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
" Tod om du är där inne föreslår jag att du öppnar dörren " saEvelina kyligt
3 feb, 2014 15:24
|
|
Borttagen
|
" Det går inte så bra just nu, sa Tod så högt han kunde för att det skulle höras in.
3 feb, 2014 15:25
|
Du får inte svara på den här tråden.