Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
29 jul, 2011 19:54 |
|
Borttagen
|
Jasmin och Elvira är två fina, nyfunna vänner ♥ childhoodligt och elderwand alltså, kan inte länka
29 jul, 2011 22:17 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Alla fina mugglisvänner alltså ♥ Just denna gång en kram till Elley som skrev ett fint inlägg där hon nämnde mig och Linn bland de mugglisar hon tyckte om. Det värmde!
![]()
29 jul, 2011 22:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jasmin och Elvira är två fina, nyfunna vänner ♥ childhoodligt och elderwand alltså, kan inte länka Bebo ♥♥
29 jul, 2011 22:39 |
|
Episkey
Elev |
30 jul, 2011 00:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
På tal om bästisar, hur kommer det sig att jag lyckats ha flera olika generationer av "trio-tjejgruppsumgänge"?
I tidig skolålder var det Linnéa och Josefin. Sedan bråkade vi och byttes om mellan varandra så senare blev det jag, Elin och Johanna. Den trion splittrades efter att jag var idiotisk och vände ryggen till Elin medan Johanna valde en annan skola. Efter den trion blev det jag, My och Nathalie. Efter det blev det sjöfart och där blev det vettigare: killkompisar och ibland tjejsnack med de få tjejer som var i klassen. Det häftigaste är att killkompisarna jag haft genom åren fortfarande hänger kvar och går att umgås med. Inte lika svårt att växa ifrån killkompisar som tjejkompisar kanske? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 jul, 2011 00:49 |
|
Borttagen
|
I have no friends
/cut. 30 jul, 2011 00:52 |
|
Episkey
Elev |
Skrivet av Kintsugi: På tal om bästisar, hur kommer det sig att jag lyckats ha flera olika generationer av "trio-tjejgruppsumgänge"? I tidig skolålder var det Linnéa och Josefin. Sedan bråkade vi och byttes om mellan varandra så senare blev det jag, Elin och Johanna. Den trion splittrades efter att jag var idiotisk och vände ryggen till Elin medan Johanna valde en annan skola. Efter den trion blev det jag, My och Nathalie. Efter det blev det sjöfart och där blev det vettigare: killkompisar och ibland tjejsnack med de få tjejer som var i klassen. Det häftigaste är att killkompisarna jag haft genom åren fortfarande hänger kvar och går att umgås med. Inte lika svårt att växa ifrån killkompisar som tjejkompisar kanske? I know what U meen
30 jul, 2011 01:11 |
|
hyperion
Elev |
Mina vänner är bäst. Petra, Fanny, Marina och Elin. Puss på dem ♥
Också Tora ofc. Och Emilia. Men den första nämnda bor i Kenya och den andre mitt ute i ingenstans mellan här och Stockholm ![]()
30 jul, 2011 02:22 |
|
Borttagen
|
Vänner i Sverige:
Linda, Anna, Åsa, Linnea x2, Ullis, Josefin, Lovisa, Fanny, Emelie, Viktor aka Björn, Torsken aka Kristian, Peacock aka Simon och Tristan. England: Jess, Amanda, Amy aka Amylee (uttalas Eh-mej-lee), Travis, Desmond, Ali, Tiana, Nato aka Natalia och Joshua. Frankrike: Ardiana. US: Josh och Brent (mina kusiner) 30 jul, 2011 02:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen