De 10 sista
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: (Det skulle vara lättare om man bodde med någon... eller kände någon, är någon av er i USA?) Ja. Alltså vi måste ju veta hur vi kommer träffas eftersom att t.ex Queen Boo är/var i Mount Everest och Fell i USA.
5 jan, 2014 18:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 5 kl. 18:11
|
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av the marauder: Joo men då är vi ju iallafall i samma landSkrivet av Borttagen: (Kan inte alla vara i USA?) Jo, jag tycker det låter bra. Fast USA är väl ganska stort det också? Jag kan ha varit i ett random berg i USA jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 18:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrev det, det var ett random berg i USA
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
Elize
Jag såg såg träd utanför ett fönster. Jag ansträngde mig med nästan all energi jag hade till att resa mig upp. Först vinglade jag till, men fick snabbt kontroll över balansen. Jag gick fram till fönstret och såg ner. Jag blev förvånad, hur hade jag kommit upp hit? Jag var ungefär 7 meter upp i luften. 5 jan, 2014 18:18 |
|
Fellrendión
Elev |
Queen Boo: Då kan du bo på Mount McKinley om du vill, det är en av de högsta bergen i världen har jag hört.
__ EDIT: Fast om vi skulle bo nära kanske det inte är så bra för att det ligger norrut, vid Kanada och Redwood skogen ligger nog vid Kalifornien.
5 jan, 2014 18:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Cat:
Jag tog min ryggsäck och började sakta klättra ner. Jag var trött, min arm bultade och jag hade ont i revbenen och min mage kurrade då jag inte ätit mycket till frukost, bara en limpa bröd och en skiva kött. Men det viktigaste just nu var medicinen. Sedan så kunde jag bli starkare och hitta mat. Efter jag gått en stund som kändes som en oändlighet så såg jag den vita färgen som fick mig att le. "Ett sjukhus", viskade jag och rörde mig framåt med tunga steg. Det såg lite ynkligt ut efter kriget men det kanske fans en chans att det var något kvar.
5 jan, 2014 18:35 |
|
Borttagen
|
Elize
Jag försökte komma ihåg hur jag kommit dit, jag rotade så mycket i min hjärna att jag blev yr igen och påmindes om att dricka vatten. Det fanns en liten lucka i golvet som jag hoppfullt öppnade. Japp, där fanns en stege man kunde fälla ut. Jag gjorde det och klättrade smärtsamt ner för den. 5 jan, 2014 18:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Lucia :
Jag springer tills jag kommer till något som ser ut som en stad. Alla hus är nedbrända till grunden utom ett. Jag ramlar och någons ben sticker hål på min arm ocj tränger djubt in där det gör en stor reva. Jag skriker högt när mitt ansikte landar i benflisor. Blodet rinner över mitt högra öga. Tillsammans med tårarna. Jag torkar bort blodet men det fortsötter rinna. Jag haltar mot huset som är väldigt skadat Jag trampar på ett ben och det knäcks obehagligt högt. Jag sparkar till ena biten av det jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 18:48
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 5 kl. 18:56
|
|
Fellrendión
Elev |
(Nä, tyvärr men det är inte så roligt med rollspel där alla är utspridda och ingen känner någon, jag är nog helt säker på att jag drar mig ur.)
EDIT: Ni kan ta bort mig nu.
5 jan, 2014 18:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Fellrendión: (okej, då får vi se om någon mer vill vara med... Lolliga Lovegood kanske? )(Nä, tyvärr men det är inte så roligt med rollspel där alla är utspridda och ingen känner någon, jag är nog helt säker på att jag drar mig ur.) jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen