Ghost Hour [Rollspel]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ghost Hour [Rollspel]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Selma...
Elev |
(Perfekt nu ska jag döda en karaktär också... ._. Aia, nu blev jag lämnad ensam ändå xD
4 jan, 2014 18:21 |
|
AlexZz
Elev |
4 jan, 2014 18:24 |
|
Borttagen
|
(( asså finns Owen än? min char vill gärna skjuta nån om ni inte har en annan plan för honom? ^^ *skrattar ondskefullt* ))
4 jan, 2014 18:50 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Borttagen: (( asså finns Owen än? min char vill gärna skjuta nån om ni inte har en annan plan för honom? ^^ *skrattar ondskefullt* )) (Du kan döda honom ^^ Hade tänkt bussa på ett spöke som skär upp hans kropp framför Evelina och tarmar som sprutar på grund av att ja... det är ett ont spöke, eller demon, call it whatever you want, men du kan ta honom ^_^ xD ) 4 jan, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Selma...: Skrivet av Borttagen: (( asså finns Owen än? min char vill gärna skjuta nån om ni inte har en annan plan för honom? ^^ *skrattar ondskefullt* )) (Du kan döda honom ^^ Hade tänkt bussa på ett spöke som skär upp hans kropp framför Evelina och tarmar som sprutar på grund av att ja... det är ett ont spöke, eller demon, call it whatever you want, men du kan ta honom ^_^ xD ) ( awesome, thank you so much!! ;' 4 jan, 2014 18:56 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Selma...: Skrivet av Borttagen: (( asså finns Owen än? min char vill gärna skjuta nån om ni inte har en annan plan för honom? ^^ *skrattar ondskefullt* )) (Du kan döda honom ^^ Hade tänkt bussa på ett spöke som skär upp hans kropp framför Evelina och tarmar som sprutar på grund av att ja... det är ett ont spöke, eller demon, call it whatever you want, men du kan ta honom ^_^ xD ) ( awesome, thank you so much!! ;' (Varsågod Wait... kom just på att du möter Evelina då xD ) 4 jan, 2014 18:57 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Selma...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Selma...: Skrivet av Borttagen: (( asså finns Owen än? min char vill gärna skjuta nån om ni inte har en annan plan för honom? ^^ *skrattar ondskefullt* )) (Du kan döda honom ^^ Hade tänkt bussa på ett spöke som skär upp hans kropp framför Evelina och tarmar som sprutar på grund av att ja... det är ett ont spöke, eller demon, call it whatever you want, men du kan ta honom ^_^ xD ) ( awesome, thank you so much!! ;' (Varsågod Wait... kom just på att du möter Evelina då xD ) Skulle detta kunna hända i en korridor för jag vill också att Erin ska se det? Känner mig skum nu. 0_0
4 jan, 2014 18:58 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 19:00 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Borttagen: ( as you wish Fellrendión (På en annan våning, tror jag xD Är dock inte säker 4 jan, 2014 19:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Selma...: Min karaktär vet knappt vart hon hamnat då hon yrat omkring i herrgårdens korridorer och rum, så på något sätt kanske de hittar till varandra.
4 jan, 2014 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen