Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
Jag tog snabbt upp min ring och åkte hem.
1 jan, 2014 15:03
|
|
Borttagen
|
Det ringde in.
Jag skyndade att ta mina engelskaböcker och gick mot klassrummet.
1 jan, 2014 15:05
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner i källaren och drack några påsar blod.
- Varför drack du bara inte i skolan? Undrade min syster och himlade med ögonen.
- Typiskt Trevor. Mumlade hon och gick.
1 jan, 2014 15:07
|
|
Borttagen
|
Lektionen började.
Det var lika tråkigt som vanligt.
1 jan, 2014 15:09
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på soffan och läste lite.
1 jan, 2014 15:11
|
|
Borttagen
|
Jag klurade på några grammatikuppgifter.
Lektionen tog slut efter en och en halv timma.
Jag gick ut med mina böcker och lämnade dem i skåpet
1 jan, 2014 15:14
|
|
Borttagen
|
Det var tråkigt att bara sitta hemma och jag visste inte vad jag skulle göra.
1 jan, 2014 15:15
|
|
Borttagen
|
Skolan var slut efter engelskan.
Jag tog min väska och gick ut från skolan.
1 jan, 2014 15:17
|
|
Borttagen
|
Jag tog bussen in till stan och gick omkring där en stund
1 jan, 2014 15:19
|
|
Borttagen
|
1 jan, 2014 15:20
|
Du får inte svara på den här tråden.