Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Jag hörde dörren till köket öppnas och såg Myran och Kyran komma in.
"Vad gör ni här?" Sa jag. "Det är min tur den här veckan!".
31 dec, 2013 15:29 |
|
Borttagen
|
Vi gick in i stallet och det luktade fruktansvärt.
"Synd att jag inte får använda magi." sa jag sorgset. "men jag kan väl använda lite?" frågade jag Katie. 31 dec, 2013 15:30 |
|
Trädkatten
Elev |
"Jag tänkte diska, du skulle väl laga mat?" undrade Myrna. Plötsligt kom hon ihåg att Heavenly hade sagt ni. Myrna vände sig om och såg Kyran stå bakom henne. "Åh hej Kyran!" Sa hon glatt.
31 dec, 2013 15:34 |
|
the marauder
Elev |
"Hej", sade Kyran till Myrna. "Får jag också diska?"
Kyran hade ingen lust att skura golvet, och dessutom gillade han att hålla sig så nära sin syster som möjligt. 31 dec, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
"Fly? Är du säker? Tara frågade mig i morse men då får vi väl svälta?" Svarade jag Soy oroligt medan jag såg in i hans bruna ögon. "Jag vill inte riskera någon livet. Speciellt inte ditt." Jag log mot honom. Jag och Soy hade varit bästisar sedan fyra år sedan. "Använd din magi om du vill. Jag kan inte, jag borstar." Jag log ett ledset leende och tog fram sopborsten.
"Då sätter vi väl igång då!" Sa jag glatt sedan. 31 dec, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
"Jag är säker. Vi och några andra. Jag har gjort planer Katie. Jag vill inte heller riskera någons liv. Men jag tror det är det ända sättet." sa jag allvarligt och tittade på Katie. Jag försökte le. "Jag tänker inte använda magi om inte du ska det!" sa jag bestämt och tog fram en sopborste. "Japp! Det får vi göra." sa jag glatt och log brett.
31 dec, 2013 16:38 |
|
TildeW
Elev |
När jag var färdig med maten gick jag för att hjälpa till i stallet. Så elak är jag faktist inte.
"Hej!" Sa jag till Katie och Soyum.
31 dec, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
"Hej!" sa jag glatt.
"Vill du hjälpa till?" frågade jag. 31 dec, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
"Du får hjälpa till", sa jag. "Bara du vet." jag vände mig mot Soy.
"Jag har ändå ingen magi", sa jag. "Bara min pilbåge." 31 dec, 2013 17:17 |
|
TildeW
Elev |
"Nej! Jag kom för att hämta en sak!" Sa jag och gick fram till en av boxarna och tog fram mina pilar och min pilbåge.
"Jag brukar gå ut i skogen!" Sa jag.
31 dec, 2013 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen