Alice i Underlandet (Privat med Mily, OBS kan förekomma mycket våld och blod)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alice i Underlandet (Privat med Mily, OBS kan förekomma mycket våld och blod)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
"Jag har inte sett någon Alice", ljög kocken. "Hejdå"! Sa han och var just på väg att stänga dörren.
22 dec, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
" Då kan ingen hjälpa hennes syster som är fången hos hjärter dam " sa Jasper
22 dec, 2013 21:31 |
|
Fellrendión
Elev |
"Han är ensam, vi borde kanske berätta. Om han lurar oss så är vi fler", viskade Dinah. "Hm...", funderade kocken. "Okej, kom in", sa han.
"Alice, du kan lika gärna komma ut nu", sa kocken. Alice kröp fram. Hertiginnan som satt i hörnet av sovrummet bara satt kvar och stickade vantar.
22 dec, 2013 21:37 |
|
Borttagen
|
Jasper gick in i hallen och såg sig om han kände på väskan för att försökra sig om att han hade med sig sin bok. Han såg på Alice.
" Din syster heter väl Lorina hoppas jag " sa Jasper 22 dec, 2013 21:39 |
|
Fellrendión
Elev |
22 dec, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
" För att jag träffade henne i slottet när vi båda satt i fängelset jag såg att vakterna hade fångat henne och försökte få drottningen att låta henne gå jag sa åt henne att det var fel det hon gjorde, Hon lät vakterna kasta mig i fängelsehålan och några minuter senare så låste vakterna in din syster i cellen brevid " sa Jasper han såg på Alice
22 dec, 2013 21:50 |
|
Fellrendión
Elev |
22 dec, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
" Jag försökte hjälpa alla fångarna att fly med min magi men din syster satt kvar när hjärter dam kom ner till fängelsehålorna hade alla fångar flytt utom jag och din syster, Hon skulle precis låta vakterna halshugga mig innan din syster lovade att hon skulle tjäna drottningen om hon lät mig vara och hon lät dig leva " sa Jasper och såg ner i golvet
22 dec, 2013 21:55 |
|
Fellrendión
Elev |
"Åh, stackars Lorina! Men hon borde förstått att en sån tyrann aldrig skulle skona de hon vill ta död på. Jag vet att drottningen kommer efter oss förr eller senare, vi måste rädda henne"! Sa Alice. "Tyvärr vet jag inte hur"...
22 dec, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
" Jag vet några hemliga gånger in och ut ur slottet då jag har nästan vuxit upp i slottet " sa Jasper och tänkte på åren som han fått vara slav åt drottningen.
22 dec, 2013 21:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alice i Underlandet (Privat med Mily, OBS kan förekomma mycket våld och blod)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen