någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(snälla Mily, hur kan vi göra det roligare?)
23 dec, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
( Ja inläggen är för korta och i Jag form tycker jag inte om och tågresan har tagit 10 sidor och jag ser ingen plan om vad som ska hända karaktärerna det kommer nog bli ett rollspel som bara fokuserar på lektionerna)
23 dec, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
(jag gillar inte att skriva i tredjeperson och de kan väl vara framme nu?)
23 dec, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
(Men någon liten plan för att rollet inte ska bli ett tråkigt rolllspel där de bara går till lektionerna)
23 dec, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
(visst)
23 dec, 2013 16:14 |
|
Borttagen
|
(Right... kommer någon på någon plan? För just nu känns det som att vi inte försöker gör någonting åt det.)
28 maj, 2014 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen