Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 9 10 11 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


TOM FELTON SA PUSS O KRAM, PUSS, TILL MIG
(svimmar)

28 nov, 2013 21:27

CeCe
Elev

Avatar


Asså AWESOME som vanligt!! JAG VILL HA EN DRACO!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fcf01a44b5ba89bbfaf3a6fa2d21efcf6%2Ftumblr_mp7ni0PT1L1sp4tmdo1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7ebea4c061ac86adaf2878b33bd09394%2Ftumblr_mrj5baBI5s1spd5fao1_500.gif

28 nov, 2013 21:32

Borttagen

Avatar


Draaacoooo :'0
Jag tycker såååå synd om diiig :'(((

28 nov, 2013 21:34

Borttagen

Avatar


Läst igenom allt nu, det är otroligt vilken talang du har :o

Skulle egentligen göra min läxa nu, men nu har jag suttit och läst istället. Superbra!
Fast nu måste jag göra min läxa.

28 nov, 2013 21:43

Freddelito
Elev

Avatar


Dam dam dam...
Jag ÄLSKAR det ♥
Du skriver så bra och bara åhhh och jg vill hoppa in i din ff och krama allihopa ♥
Du får iaf en kram av mig, *KRAM*, och skriv mer snart så är du söt ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

28 nov, 2013 22:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
TOM FELTON SA PUSS O KRAM, PUSS, TILL MIG
(svimmar)


Andas BarnOwl98 *andas*, *andas*

Skrivet av CeCe:
Asså AWESOME som vanligt!! JAG VILL HA EN DRACO!


TACK! vi är två som vill det då (nog för att jag i princip har en redan.. ) ! ;'D

Skrivet av Borttagen:
Draaacoooo :'0
Jag tycker såååå synd om diiig :'(((


Jag veeeeeeeeet :'(((

Skrivet av Borttagen:
Läst igenom allt nu, det är otroligt vilken talang du har :o

Skulle egentligen göra min läxa nu, men nu har jag suttit och läst istället. Superbra!
Fast nu måste jag göra min läxa.


Taaack så jättemycket!! ♥ :'

Woopsiiis, tihi :'D lycka till med läxorna! Fast det är ju helg nu...men iallafall

Skrivet av Freddelito:
Dam dam dam...
Jag ÄLSKAR det ♥
Du skriver så bra och bara åhhh och jg vill hoppa in i din ff och krama allihopa ♥
Du får iaf en kram av mig, *KRAM*, och skriv mer snart så är du söt ^^


Tack och jag älskar dig! ♥ :' *kram* på dej meeeed :'D

------------------------------------------------------------
Ni är underbara allihop, om jag inte har sagt det redan, men ni är helt otroliga och fantastiska och och och det finns inte tillräckligt med positiva ord för att förklara er underbara läsare ♥ ♥ ♥ ♥ :'''


PS. jag åker bort imorgon och är borta tills på söndag kväll, på måndag har jag full dag men ska försöka uppdatera som snabbt som möjligt. Senast på tisdag, men förhoppningsvis tidigare

29 nov, 2013 15:36

Borttagen

Avatar


GUD DU SKRIVER SÅ JÄ*LA MEGA AWESOME F**K GUDOMLIGT WOW BÄST COOLT SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥
Längtar tills nästa kapitel!!!! ;(
Jag väntar föralltid om det behövs!! Bara jag vet att det kommer ett kapitel!!!

OCH Glina2 MÅSTE LÄSA ANNARS...!!!!! ;D ♥

29 nov, 2013 15:50

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-29 kl. 15:54
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Tooom :'(
Vi ska vänta på nästa kapitel men jag kan inte garantera att jag överlever :'*

29 nov, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GUD DU SKRIVER SÅ JÄ*LA MEGA AWESOME F**K GUDOMLIGT WOW BÄST COOLT SPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥
Längtar tills nästa kapitel!!!! ;( Jag väntar förfallotid om det behövs!! Bara jag vet att det kommer ett kapitel!!!

OCH Glina2 MÅSTE LÄSA ANNARS...!!!!! ;D ♥

Okej det kanske jag ska göra....

29 nov, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GUD DU SKRIVER SÅ JÄ*LA MEGA AWESOME F**K GUDOMLIGT WOW BÄST COOLT SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥
Längtar tills nästa kapitel!!!! ;(
Jag väntar föralltid om det behövs!! Bara jag vet att det kommer ett kapitel!!!

OCH Glina2 MÅSTE LÄSA ANNARS...!!!!! ;D ♥


TACK SOM VANLIGT FÖR DIN AWESOMIGA KOMMENTAR MIN UNDERBARA VÄN!!! ♥♥ :'D


Skrivet av Borttagen:
Tooom :'(
Vi ska vänta på nästa kapitel men jag kan inte garantera att jag överlever :'*


Jag tror du överlever, om inte återupplivar jag dej med nån ny trollformel som jag jobbar på

glina2 du behöver inte läsa, men jag skulle verkligen uppskatta fler läsare ;'


OMG känner mig btw extra awesome för att jag fick felet på titeln av denna ff:n fixad

29 nov, 2013 15:58

1 2 3 ... 9 10 11 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.