American highschool ORS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> American highschool ORS
|
Borttagen
|
"Grattis. Jag hade först Engelska men jag blev klar för fort så jag fick läsa historia. Det var väl okej. Då ses vi väl vid bion klockan sex? Jag har fixat biljetterna." sa jag och mitt leende började försvinna för bakom hon var en mobbare som hade gått på min förra skola.
17 nov, 2013 12:42
|
|
Borttagen
|
Jag ser mig om efter någon jag möjligen skulle känna. När jag inte hittat någon jag känner igen går jag fram till en tjej i mörkt hår.
- Hej! Säger jag tonlöst och granskar tjejens ansikte.
17 nov, 2013 12:43
|
|
Borttagen
|
Jag vänder mig om.
"Hej", tjejen pratar med en helt tonlös röst.
"Hej...", jag ser på henne.
17 nov, 2013 12:45
|
|
Borttagen
|
Jag vrider huvudet lite på sidan och stirrar på tjejen. Undrar om vi känt varandra.
17 nov, 2013 12:52
|
|
Borttagen
|
Jag biter mig i tungan och ser mig omkring. Jag hatar att inte veta vad jag ska säga.
Just då kommer Axe kompis Felix fram.
"Hej liltjejen!", han lufter upp mig och kramar om mig, "Gympa nu va?"
Jag ser bort mot Axe och nickar. Felix sätter ner mig, rufsar m mitt hår och sticker iväg igen.
2Det... Det var min kla.... min släktings kompis", jag ser ursäktande på tjejen.
17 nov, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
Jag nickar tyst och ser mig omkring.
- Var är vi?
17 nov, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
"På Stans High?!", jag ser forskande på henne. Det borde hon ju veta... eller?
17 nov, 2013 15:37
|
|
Borttagen
|
17 nov, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
"Här? I stan?", jag såg konstigt på henne.
"USA? Californien?"
17 nov, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
Jag kisar förvirrat med ögonen.
- USA?
17 nov, 2013 15:57
|
Du får inte svara på den här tråden.