MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobeyou: I`m here
Mr H: Atcj ajtc Ave: Undrar om jag är här elr nt?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: du är där. ----> Everyonewantstoobeyou: Nej hon är där <---- Ave: nej jag är här. 12 nov, 2013 19:21 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobeyou: npgon kmr
Everyonewantstoobeyou har lämnat konversationen. Everyonewantstoobeyou är offline.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Vem kom? Ave: Du Jag e rik: nej jag kom nt! Ave: nej, nt du, Erik. Jag menar Du! 12 nov, 2013 20:52 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Undrar vem som kom...
Ave: Nån var det nog! Jag e rik: Jag tror jag ska ringa Du och fråga!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Ave: på lektionen?? Jag e rik: jag är ju inne på ngt jag nt ska, så jag borde kunna ringa ngn också. ;' Ave: gå in på toan och gör det, och när du är klar skriver du vem som kom :' 12 nov, 2013 21:06 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Visst...
Jag e rik har lämnat konversationen. Ave: Där försvann han
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Mr H: Tick Tack, Ave Ave: Jag vet nt svaret! 12 nov, 2013 22:07 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
14 nov, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
Ave: H.... snälla Mr H: Tick Tack... Ave: H du ska hjälpa mig nt göra det värre! >: ( 14 nov, 2013 16:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen