Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag kan inte... Eller jag får inte vara vegetarian... Men kött är gott."
7 nov, 2013 21:42 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Varför det då?"
7 nov, 2013 21:44 |
|
Borttagen
|
"Äsch. Jag vet inte." Sa jag fast än jag visste.
7 nov, 2013 21:45 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Okej.." sa jag tyst och tittade ner på mina skor.
7 nov, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
"Ska vi äta idag eller inte!?" Sa jag för att lätta på stämningen. "Du var ju vrålhungrig nyss."
7 nov, 2013 21:53 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jodå! Skynda dig!" sa jag och kände hur magen vred sig.
7 nov, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Vi ställde oss i matkön för att vänta på vår tur.
7 nov, 2013 21:56 |
|
Liv_Weasley
Elev |
När jag nådde (ååh, vad heter det? Den där saken man tar mat med?
7 nov, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Hon bokstavligt talat sprang iväg till tåget bord och slängde i sig maten. Jag gick långsamt fram och satte mig mittemot henne. "Du var verkligen hungrig." Sa jag och började äta.
7 nov, 2013 22:03 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag lutade mig bakåt. "Jag åt ingen frukost idag, och ingen middag igår!" pep jag ur mig.
7 nov, 2013 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen