PRS(Miss_Green)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Miss_Green)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia stannade upp och såg på Alexandra. Hon skämdes nu, skämdes över att hon haft det så bra medan ALexandra haft det hemskt...Utan att tänka sig för drog hon in henne i en kram. "Jag är ledsen" mumlade hon mot hennes öra, hon visste inte vad hon gjorde, tröstade henne?
1 nov, 2013 23:25 |
|
Miss_Green
Elev |
"Det behöver du inte vara, det är det ju jag som ska va" mumlar Alexandra tillbaka i den härliga kramen som hon blivit indragen i. Hon tänker aldrig släppa. Hon tänker stå där och låta tårarna rinna över Mias axel för evigt.
;; ![]()
1 nov, 2013 23:29 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag är ledsen för din skull" rättade Mia sig och kramade hårdare. "Men du har i alla fall din bror...Och mig! Du har mig". Hon släppte inte än. "Och du kommer säkert få många fler...Vänner...Pojk eller flickvän". De orden efter eller ångrade hon lite, Alexandra var nog inte lesbisk...
1 nov, 2013 23:32 |
|
Miss_Green
Elev |
"Mm" mm:ade hon mot Mias axel.
Pojk eller flickvän. Det är frågan. Hon har helt klart trott att hon var ute efter en pojkvän men nu när hon är ned Mia så.. ;; ![]()
1 nov, 2013 23:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia blundade lätt och drog tyst in doften av Alexandra. Den kunde hon vänja sig med..."Vill du gå hem till mig kanske?". Hon släpptr henne tillslut och såg upp. "Jag köpte bullar igår, och jag kan göra te". Hon ville så hemskt gärna vara mer med Alexandra.
1 nov, 2013 23:47 |
|
Miss_Green
Elev |
"Visst" säger Alexandra och torkar sig under ögonen eftersom all hennes mascara säkert runnit. "Fast nästa gång är det faktiskt min tur att bjuda hem dig." Säger Alexandra och ler.
;; ![]()
1 nov, 2013 23:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia skrattade lätt. "Nejdå...Det behövs inte". Hon börjadr gå mot sitt hyreshus. De var ganska nära det. "Hoppas du gillar hallonte" sa hon innan de kom in i hyreshuset. Hon gick uppför trappan till sin dörr och låste upp den. Mia drog av sig jackan och skorna och gick in till kökey. Hon sattr på tekokaren och började duka fram.
2 nov, 2013 00:02 |
|
Miss_Green
Elev |
Inne i Mias lägenhet går hon först runt och kollar lite vilket går ganska snabbt eftersom det inte är en jättestor lägenhet, sen går hon ut till köket där Mia står och dukar fram.
"Ska jg hjälpa till med något?" Frågar Alexandra och tittar på Mia. ;; ![]()
2 nov, 2013 00:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Nejdå, sätt dig bara". Mia tog fram påsen med bullarna och kopparna då teet blev färdigt. Hon hällde upp åt dem innan hon satte sig vid bordet.
"Det är ganska skönt det här...Jag behöver slappna av lite" mumlade hon efter en klunk te. "Jag har massa prov nu till veckan...".
2 nov, 2013 10:21 |
|
Miss_Green
Elev |
"Åh", säger Alexandra och tar en klunk te.
Alexandra tycker att det känns skönt att bara sitta här med Mia. Avslappnat, typ. ;; ![]()
2 nov, 2013 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen