Alvernas tid (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alvernas tid (Prs)
|
Borttagen
|
" Ja jag är ju häxan så det är ju bara bra om jag dör sa Arina och såg upp mot himlen
29 okt, 2013 12:33
|
|
Borttagen
|
"Alla här är häxor. Elaka häxor som tror att dom kan behandla alla som dom vill. Jag bryr mig inte om du är en häxa eller ej. Jag gillar inte att se folk dö framför ögonen på mig." Sa Aveline och vek tillbaka byxorna.
29 okt, 2013 12:38
|
|
Borttagen
|
Arina satte sig upp hon började bli varm efter det kyliga doppet. Hon såg på tjejen innan hon reste sig upp
29 okt, 2013 12:42
|
|
Borttagen
|
Aveline tittade på vattnet. Det såg så klart ut. Det var förvirrande att det kunde ta slut på ett liv. Tjejen reste sig upp och Aveline fortsatte att stirra på vattnet.
29 okt, 2013 12:45
|
|
Borttagen
|
Arina började gå men innan hon gav sig av in mot skogen så sa hon
" Tack mitt namn är Arina sa hon och började sedan gå
29 okt, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
Aveline nickade för sig själv. Arina... hon kände igen det. Men hon visste inte vart det kom ifrån.
"Jag heter Aveline." Sa Aveline och satte på sig sina skor och ställde sig upp och hoppade sedan upp i ett träd.
29 okt, 2013 12:50
|
|
Borttagen
|
Arina tog fram flöjten och spelade en lugnade melodi hon gick till lägret.
29 okt, 2013 12:51
|
|
Borttagen
|
Aveline tittade efter henne. Nu måste hon hem... annars kommer allt bara bli värre.
29 okt, 2013 12:53
|
|
Borttagen
|
Arina kom fram till lägeret och satte sig vid brasan hon såg in i eldens lågor
29 okt, 2013 12:54
|
|
Borttagen
|
Aveline sprang den sista vägen hem. Hon öppnade grinden och skyndade in i huset. Aveline smög förbi köket och smög sedan upp till hennes rum. Hon hoppades på att hennes mamma var ute eller sov.
29 okt, 2013 12:56
|
Du får inte svara på den här tråden.