ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag nickar nökäjt och lutar mig bakåt i sätet. Snart sover jag tyst och lungt.
24 okt, 2013 00:14 |
|
Testralis
Elev |
(Tack tack 8D)
"Putte då!" Säger jag och skrattar. Jag föredrar att säga Pling. Det har jag alltid sagt, jag tycker att det stämmer in på hennes personlighet, hon är som en plingande stjärna... Det är svårt att sätta fingret på. "Bra, antar jag, så bra som det kan bli på ett gammalt barnhem med 50 barn inskrivna". Svarar jag och ler e skevt leende. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 00:14
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-24 kl. 00:18
|
|
Borttagen
|
(Plingande stjärnan jao 8D)
Jag sover vidare. (Innehållsrikt inlägg 24 okt, 2013 00:16 |
|
Borttagen
|
Jag ser på de andra två.... och blundar långsamt.
"väck mig inte, och förstör INTE mitt utseende", mumlar jag innan jag somnar helt. 24 okt, 2013 00:18 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar någon halvtimme senare och gäspar sömnigt. När jag öppnar ögonen finner jag att jag ligger uppochner på min sittplats. "Hoppsan!" mumlar jag för mig själv och sätter mig till rätta igen. I brist på något att göra börjar jag byta till skoluniform.
24 okt, 2013 00:21 |
|
Testralis
Elev |
*suck*. Den enda vakna som vanligt, Pling och Brian somnar alltid i kupén. "Jag får väl också försöka", tänker jag och dröjer inte många minuter förrän jag också sjunker in i en djup sömn.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 00:21 |
|
Borttagen
|
När jag vaknar ligger jag på golvet i kupén. Jag funderar länge på att resa mig upp men att stirra upp i taket är faktiskt inte så tråkigt som jag tidigare trott. Jag ligger kvar länge innan jag går ut för att byta till skoluniformen.
24 okt, 2013 07:25 |
|
Dark_princess
Elev |
Efter en väldigt awkord stund med Jens som bestod av en pinsam tystnad så går jag och sätter mig hos de andra Griffendor eleverna. Vi pratar och skrattar om allt vi har gjort på lovet och efter ett tag så blir jag bjuden på en bit pumpapaj. tiden försviner snabbt iväg och jag har precis hunit byta om när de säger i högtalarna att vi är framme om 5 min. "Jag borde nog gå nu och ämta mina väskor" säger jag till Griffendor eleverna och går ut mot kupen. Väl frame vid kupen ser jag att alla sover, Putten, Brian, Eric och Cornelia. "Cornelia"!!! Skriker jag. Hon vacknar tvärt och kollar sig förrvirat omkring.
24 okt, 2013 07:53 |
|
Borttagen
|
(Ursäkta min petighet men låt mig påminna om att INGEN BESTÄMMER ÖVER ANDRAS ROLLER!! Dessutom är inte Eric i kupén...)
Jag ser på den suddiga figuren i dörröppningen. "Clara tyst de sover!" 24 okt, 2013 07:56 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar upp med ett ryck och ser mig omkring.
"Hej Clara", jag gäspar och vänder mig mot fönstret för att sova lite till. 24 okt, 2013 10:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen