Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon där ute?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?

1 2 3 ... 9 10 11 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Nästa morgon vaknade Gora.

Egentligen hade hon hoppats på att allt bara hade varit en mardröm, men då hon kunde se vargarna ligga nära henne i rummet.

Hon reste sig upp tyst för att inte väcka de andra och gick för att ta lite bröd att äta, hon trodde inte att de andra skulle ha något emot det.

Sedan satte hon sig ner i soffan framför elden och funderade ännu en gång på vad hennes föräldrar hade att göra med den där häxan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 okt, 2013 18:22

Medi
Elev

Avatar


Hon kände lukten av frukost och hon bytte skepnad och kom t och log. "hur mår du? kunde du sova med mig i fotändan?" Hon log mjukt och drog handen genom håret. "Förlåt att jag flyttade på dig men du skulle sova i min säng. du vet min dofft på dig och så"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

15 okt, 2013 21:42

Minihäst
Elev

Avatar


Hon hörde ljudet av röster och bytte grinigt till mänsklig form, sedan gick hon ut i köket och muttrade ett "Go' morron'" innan hon fortsatte till det lilla badrummet där hon ställde sig i duschen och lät vattnet rinna över hennes axlar.

another day, another slay

16 okt, 2013 15:39

Fellrendión
Elev

Avatar


"Godmorgon"! Sa Gora till Alisha på ett trött sätt då hon verkligen var trött men kunde inte somna om.
"Jag sov lagom bra förutom att jag vaknade för tidigt än vad jag borde gjort".

"Godmorgon Maja", sa Gora. "Är det okej om jag går ut och tar lite frisk luft"? Frågade Gora.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 okt, 2013 15:49

Medi
Elev

Avatar


Hon såg på henne och nickade. "Visst du kan hänga med mig. jag måste till matafären i stan" Hon log. "om du vill det förståss"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

16 okt, 2013 15:50

Minihäst
Elev

Avatar


När vattnet runnit av henne tar hon ett steg ut ur duschen och synar sig i spegeln, det smala ansiktet ser om möjligt ännu smalare ut nu. Det enda hon skulle kunna säga att hon är nöjd med är ögonen. Stora och bruna tittar de på henne.
Efter ett tag ruskar hon på sig och går och klär på sig, sedan går hon ut till de andra i köket.

another day, another slay

16 okt, 2013 19:16

Fellrendión
Elev

Avatar


"Det är okej för mig", sa Gora.

Sedan när Maja steg ut ur badrummet så frågade hon om inte alla tre kunde gå, för att både hålla varandra sällskap och kunna lära känna varandra bättre.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 okt, 2013 20:43

Medi
Elev

Avatar


Hon log. "jag tänker lite låta dig gå själv på grund av Electra" Hon log och öppnade dörren till en pickup och log. "den är inte så mycket att se på men i bergen är den en rejans bil"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

16 okt, 2013 20:45

Minihäst
Elev

Avatar


Maya hoppar in i baksätet och spänner fast det slitna bältet.
Hon borstar försiktigt av lerklumpar från sina kängor.

another day, another slay

18 okt, 2013 14:56

Fellrendión
Elev

Avatar


Gora sätter sig fram i bilen (inte där man kör då) och spänner fast sitt bälte.

Hon började fundera på hur hon redan kunde känna sig hemma här fastän att hon inte känt Maja och Alisha eller bott i huset särskilt länge.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

18 okt, 2013 14:59

1 2 3 ... 9 10 11 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?

Du får inte svara på den här tråden.