Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Okej." Jag hade börjat gilla honom.
Jag började gå.
22 sep, 2013 12:11
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde samma sak. I folkträngseln råkade vi stöta ihop igen.
"Förlåt..."
Mumlade jag
22 sep, 2013 12:13
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget." Jag log lite och förste bak håret.
22 sep, 2013 12:14
|
|
Borttagen
|
Jag spände käkarna när hennes doft slog emot mig. Min blick drogs mot hennes hals. Jag ruskade på mig.
"Vi ses"
Fick jag fram innan jag försvann iväg.
22 sep, 2013 12:16
|
|
Borttagen
|
Jag skakade förbryllat på mig.
"Ses."
22 sep, 2013 12:19
|
|
Borttagen
|
Som "tur" var hade jag inga fler lektioner med henne den dagen.
22 sep, 2013 12:21
|
|
Borttagen
|
Jag gick fort hem när dagen var slut.
22 sep, 2013 12:23
|
|
Borttagen
|
Jag la undan all försiktig och skyndade mig hem till henne efter skolan. Hennes fönster var öppet och jag hoppade in.
22 sep, 2013 12:25
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i mitt rum och skrek till när jag såg vem som låg i min säng.
Jag stängde fort igen dörren och sprang nerför trappan.
22 sep, 2013 12:27
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och ställde mig upp rev ut en sida ur ett block som låg på skrivbordet. Jag skrev:
Förlåt att jag skrämde dig jag har bara en viktig sak att säga dig. /Diego
22 sep, 2013 12:30
|
Du får inte svara på den här tråden.