Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Jag pluggar för att bli barnläkare. Funderar på inom vilket område, men är osäker. Det lutar åt kardiologi eller möjligtvis leder/muskler (reumatismläkare etc).
13 nov, 2011 23:25 |
|
adliitam
Elev |
14 nov, 2011 00:17 |
|
Borttagen
|
Öl-bryggare, hade varit tufft som f*n
14 nov, 2011 00:23 |
|
Borttagen
|
vet inte....kanske serietecknare??
14 nov, 2011 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen