(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Men jag kom på att jag sagt att jag var sjuk, så jag cyklade hem.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
Jag hittade en doft och sprang åt det hållet.
3 sep, 2013 16:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag satte på en film när jag kom hem.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Jag bet motvilligt mitt offer i halsen.
3 sep, 2013 19:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Twilight. Jag var ett stort fan.
-----------#--## Filmerna får finnas in this world. jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
( Okidoki )
Jag suckade när jag såg en stor affisch. Breaking Dawn Biopremier den xx xxxxxxxxx 3 sep, 2013 19:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fångades av filmen.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Det var så fånigt.
Jag hade klarat av att se första minuten av första filmen, men inte mer. Den var så löjlig. 3 sep, 2013 20:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Men när den var slut kom jag inte på nåt mer att göra.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Jag sprang ett tag i stan för skojs skull. Jag hade inget roligare att göra.
3 sep, 2013 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen