(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick till Christian som nu stod i hörnet av muren som omgav skolan.
- Hej. sa jag. 27 aug, 2013 21:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Zeb kom ut. ''Varför tjurar du?'' frågade jag, rakt på sak
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
- Hej, svarade Christian och log.
- Vad gör du då? 27 aug, 2013 21:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Han försökte le, men det blev mest en grimas. Jag skrattade, men sedan tystnade jag. ''Förlåt.''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
- Inget särskilt. Det är lunch nu, kom så ska jag visa dig matsalen.
- Okej, log jag och gick sedan armkrok med Christian till matsalen. 27 aug, 2013 21:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Han log, på riktigt nu. ''Gör inget, ska vi gå och äta?'' Jag knuffade till honom. ''Vill du alltid äta eller?'' skrattade jag och drog iväg honom mot matsalen.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
Matsalen var enorm. Jag wow:ade ett par gånger innan vi tog av maten.
- Vitlökssoppa? frågade jag förvirrat. - Ja, det mesta på internet och i filmer och grajor är bara nosens. Vi är vampyrer, men det betyder inte att vi inte tål vitlök. 27 aug, 2013 21:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi gick in, och jag såg Roxanne och Christian. Jag vinkade.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Jag och Christian tog mat och satte oss vid ett bord. Jag vinkade tillbaka mot Selena.
27 aug, 2013 21:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hämtade mat och tittade misstroget på soppan. ''Kommer inte jag typ brinna upp nu eller något?'' sa jag och höll tallriken en bra bit från kroppen när jag satte mig vid bordet.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen